کد خبر 1354022
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
ازدحام بی‌سابقه خودرو برای سفر به قشم+عکس و فیلم

فرماندار خمیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶ هزار خودرو سواری و کامیون وارد اسکله بندرپل شده است.

به گزارش مشرق، ازدحام بی سابقه‌ای در آستانه نوروز در محل بندر پل برای سفر به جزیره قشم وجود دارد به طوری که صف چتد کیلومتری از خودروهای مسافران نوروزی بوجود آمده است.

میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در این زمینه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶ هزار خودرو سواری و کامیون وارد اسکله بندرپل شده است.

وی افزود:انتظار می رود این آمار تا ساعات پایانی شب با توجه به ترافیک زیاد خودرو در این محور به بیش از ۷ هزار خودرو برسد.

میرهاشم خواستار که شامگاه امروز شنبه جهت بررسی وضعیت ترددی و همچنین نحوه خدمات رسانی به مهمانان در اسکله بندرپل حاضر شده بود ، همچنین گفت: طی ۴۸ گذشته بیش از ۴۵ هزار مسافر از طریق اسکله پل به جزیره قشم عزیمت کرده است.

ازدحام بی‌سابقه خودرو برای سفر به قشم+عکس و فیلم

فرماندار خمیر در ادامه با اشاره به اقدامات لازم جهت روان سازی ترافیک در محور اسکله ، اظهار داشت:یکی از دلایل ایجاد صف در این محور، شرایط جذر دریا بوده که در این شرایط شناورهای کمتری می توانند در اسکله پهلوگیری کنند که در این بازدید از اداره بنادر و دریانوردی و همچنین منطقه آزاد مستقر در اسکله بندرپل خواسته شد جهت روان سازی ترافیک خودروها، از حداکثر ظرفیت اسکله برای پهلوگیری شناورها استفاده کنند.

خواستار همچنین یادآور شد:با توجه به مد بودن دریا در ساعات پایانی شب، تعداد بیشتری از شناورها در اسکله پهلو خواهند گرفت و ترافیک روان تر خواهد شد.

ازدحام بی‌سابقه خودرو برای سفر به قشم+عکس و فیلم

وی ادامه داد: جهت خدمات رسانی بهتر به خودروهای سواری، تردد کامیون ها به جز کامیون های حامل ارزاق عمومی، سوختی و مایحتاج مصرفی در این مسیر دریایی از فردا ۲۹ اسفند تا ۱۵ نوروز ممنوع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    4 1
    میدونم خیلی دوست دارید قرمز اعلام کنید و ملت بنشونید تو خونه ولی این کار باعث این میشه که به ریش شما و واکسیناسیون بخندن و کارساز نبودن واکسن زیر سوال میره
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      0 1
      خدا نیاره اون روزی که این جماعت برای مایحتاجشون اینجوری صف تشکیل بدن چه شود!
  • پوتین IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    2 3
    خفه شو احمق تو برو به فکر مرض اجاق کوریت تو آلبانی باش دایناسور منقرض، کاری به قرمز بودن و واکسن توایران نداشته باش ما خودمون می دونیم چه جوی با این کروتا مقابله کنیم پس زر نزن.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 1
    ولی مردم خوبی داره قشم ده روز پیش رفتم چندروز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس