بازدید هوایی سردار رضایی از برخی محورهای مواصلاتی/تمهدیدات ویژه پلیس برای جشن نیمه شعبان

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان تمهیدات ویژه پلیس برای جشن نیمه شعبان، گفت: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، پلیس در کلیه محورهای مواصلاتی کشور حضور فعال دارد.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید هوایی از برخی مسیرها و محورهای مواصلاتی کشور، پلیس را امانتدار مردم و نظام اسلامی و پاسدار ارزش ها، هنجارها و باورهای دینی و اعتقادی ملّت و جامعه معرفی و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش اجتماعی و حاکمیت نظم و انضباط در جامعه هدفی متعالی و آرمانی مقدس است که پلیس با تلاش جهادی و انگیزه ای الهی به شکل شبانه روزی در تحقق آن نقش آفرینی می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری جشن نیمه شعبان هستیم، پلیس برای این جشن در شهر مقدس قم و مسجد جمکران تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی کشور تصریح کرد: از 26 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 1401 بیش از 150 هزار نفر از کارکنان انتظامی در آماده باش هستند تا ان شاءالله هموطنان عزیز با خاطری آسوده و در آسایش کامل به سفرهای نوروزی رفته و به سلامت به شهرهای مبدا بازگردند.

وی یادآور شد: کارکنان انتظامی خصوصا در پلیس راهور با استقرار بیش از 75هزار نیرو آمادگی کامل دارد تا با توجه به ایامی که در پیش رو داریم به مردم عزیز خدمت رسانی کنند.

پیش بینی نیرو و امکانات لازم

وی با بیان اینکه امسال با توجه به کنترل نسبی وضعیت بیماری کرونا پیش بینی می شود میزان مسافرت ها و آمد وشد در کشورافزایش یابد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با توجه به این شرایط، امکانات ونیروهای لازم را به کارگیری کرده است و برای جلوگیری از مسائلی که منجر به تلخ کامی هموطنان در این روزها می شود به رانندگان توصیه می کنیم که با سعه صدر و رعایت نکات ایمنی از بروز هرگونه حادثه پیشگیری کنند.

سردار رضایی افزود: امروز به اطلس تصادفات و نقاط حادثه خیز در کشور آگاه و مشرفیم  و با هوشمندسازی پلیس قادر هستیم که تصمیم درست را در زمان و موقعیت مناسب برای یک موضوع خاص بگیریم؛ پلیس هوشمند قادر خواهد بود همه حوادث و رویدادها را تحت کنترل خود دربیاورد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با بیان این که عوامل متعددی در کاهش  ترافیک و تصادفات، موثر هستند گفت:  پلیس، محور، رکن و متولی اصلی برقراری نظم،  انضباط و امنیت جامعه است و  هیچ سازمانی به اندازه مجموعه انتظامی نمی تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس