کد خبر 135326
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶

علی نصیریان نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر برجسته تئاتر ایران تأکید کرد در صورت فراهم بودن شرایط در نیمه دوم سال جاری در مقام بازیگر باز هم قدم بر صحنه تئاتر خواهد گذاشت.

به گزارش مشرق، علی نصیریان از جمله هنرمندان برجسته و تأثیرگذار عرصه تئاتر ایران است که هیچگاه درخشش نقش‌آفرینی‌های او بر صحنه تئاتر و همچنین آثاری که در مقام نمایشنامه‌نویس و کارگردان خلق کرده فراموش نمی‌شود. نمایش "بلبل سرگشته" از جمله آثار درخشان ادبیات نمایشی ایران است که در سال 1335 موفق به دریافت جایزه اولین مسابقه نمایشنامه‌نویسی شد.

نصیریان در طول سال‌ها فعالیت به‌عنوان بازیگر تئاتر، فعالیت تأثیرگذاری نیز در عرصه کارگردانی داشته و آثاری چون "سلطان و سیاه" و "لونه شغال" را به صحنه برده است. در سال‌های اخیر این هنرمند برجسته بیشتر در پروژه‌های تصویری حضور داشته و طی 7 سال گذشته تنها دو بار صحنه‌های تئاتر شاهد حضور این بازیگر باسابقه بوده‌اند.

نصیریان در سال 84 در نمایش "پنجره‌ها" به کارگردانی فرهاد آئیش در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و سال 90 در نمایش "بازیگر و زنش" به کارگردانی محسن معینی در مقام بازیگر بر صحنه تئاتر حضور پیدا کرد.

این هنرمند باسابقه و برجسته تئاتر درباره حضور مجدد خود بر صحنه تئاتر در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر متعهد به حضور در یک پروژه تصویری هستم و تا این پروژه به پایان نرسد نمی‌توانم فکر پروژه یا کار دیگری باشم.

وی درباره احتمال کارگردانی اثری دیگر در عرصه تئاتر بعد از سال‌ها دوری از کارگردانی یادآور شد: هنوز فکر و ایده‌ای برای کارگردانی تئاتر ندارم و مشخص نیست که تصمیم بگیرم نمایشی را کارگردانی کنم یا نه.

بازیگر نمایش‌های "بلبل سرگشته"، "بنگاه تئاترال" و "چوب به دست‌های ورزیل" درباره حضور مجدد خود بر صحنه تئاتر در مقام بازیگر تأکید کرد: اگر امکان و شرایط در نیمه دوم سال جاری فراهم شود احتمال دارد به‌عنوان بازیگر روی صحنه بروم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس