ساخت فیلم جنگی به شدت سخت و طاقت فرساست

نجاریان: گیشه فیلم ها تضمین کننده حمایت مردم از یک اثر سینمایی است برخی مدعی هستند که فیلم دفاع مقدسی گیشه ندارد، در حالیکه بسیاری از فیلم ها در این گونه سینمایی موفق به فتح گیشه شدند.

به گزارش مشرق، حسن نجاریان تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره فیلم سینمایی موقعیت مهدی گفت: فیلم به عنوان یک اثر مستقل از سریال در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که خوشبختانه توانست علاوه بر نظر مردم، نظر مخاطبان و کارشناسان را هم جلب کند.

وی افزود: ما که کار جنگی ساخته ایم و در جریان ساخت آثاری از این دست بودیم می دانیم که کار جنگی ساختن به شدت سخت و طاقت فرساست و حمایت ها بیشتر در گفتار افراد دیده می شود و در عمل حمایت کمی صورت می گیرد. همانطور که در طول زمان تولید هم آقای حجازی فر از عدم حمایت برخی ارگان ها و نهادها گلایه مند بود اما با همه مشکلات، هادی حجازی فر توانست کاری آبرومند و خوب بسازد که از همه نظر قابل دفاع است.

تهیه کننده جشن سربرون در ادامه به مزیت های اثر اشاره کرد و گفت: با دیدن فیلم به خوبی به یاد دهه شصت و روزگار دفاع مقدس افتادم و من به شخصه تحت تاثیر فیلم قرار گرفتم و می دانم بسیاری همین حس و حال را داشتند. همچنین من به یاد ساخت آثار حوزه هنری در دوره های گذشته افتادم که فیلم های تاثیرگذار و خوبی می ساخت و دغدغه مندی و هدفمندی در میان مدیران این نهاد دیده می شد.

وی مخاطب را به دیدن فیلم موقعیت مهدی تشویق کرد و گفت: این اثر صرفا جنگی نیست و می تواند اثری درخور برای خانواده ها باشد. افرادی که معتقد هستند سینما را نمی توان با خانواده رفت و فیلم ها شرایط حضور خانواده در سالن سینما را کمرنگ کرده باید به دیدن این فیلم بروند زیرا لحظات بسیار خوبی را در کنار خانواده در سالن سینما تجربه می کنند.

نجاریان تصریح کرد: پیشنهاد می کنم قشری که کمتر به سینما می روند به دلیلی که در بالا ذکر شد حتما به دیدن این فیلم بروند تا گروه های سازنده آثار دفاع مقدس و نهادها و ارگان هایی که ردیف بودجه برای ساخت آثار ارزشی دارند تشویق به ساخت این دست آثار شوند.

نجاریان تاکید کرد: گیشه فیلم ها تضمین کننده حمایت مردم از یک اثر سینمایی است برخی مدعی هستند که فیلم دفاع مقدسی گیشه ندارد، در حالیکه بسیاری از فیلم ها در این گونه سینمایی موفق به فتح گیشه شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    ریشه اصلی این عدم حمایت ها روبرید در گروه قرتی پرستان اصلاحاتچی کارشکن که میانه خوبی با دفاع مقدس ندارند پیدا کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس