نشست خبری دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن امروز در برابر مشت آهنین ایرانی‌ها ناتوان است گفت: امنیتی که در هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان ایجاد کرده‌ایم نه‌تنها برای ما بلکه برای جهان تاثیرگذار است

به گزارش مشرق،‌ امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان دوره ۱۹۱ و ۱۹۲ آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت اظهار داشت: امام(ره) پیوندهای وسیعی در همه حوزه‌ها در این مرز و بوم ایجاد کردند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیوند بین ارتش و مردم پس از انقلاب اسلامی‌ گفت: این پیوند تبدیل به وحدتی سراسری شد و در ادامه در ۸ سال دفاع مقدس شهدا به میدان آمدند و جانشان را فدا کردند و این راه خاتمه نیافت بلکه امروز ادامه دارد.

امیر دریادار ایرانی به حضور موثر ایرانیان در صحنه اشاره و بیان کرد: ایرانی‌ها در سراسر جهان مشهور هستند که به هیچ ملتی تجاوز نکردند اما همیشه در همه عرصه‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفتند و دشمن امروز در برابر مشت آهنین ایرانی‌ها ناتوان خواهد بود و می‌داند طرف حسابش کیست.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جوانانی که‌ در مراکز آموزشی نیروهای مسلح ما آموزش می‌بینند و به صحنه می‌آیند به‌تنهایی یک انرژی هسته‌ای هستند و اصل انرژی هسته‌ای همین جوانان هستند و اگر دشمن حرکتی انجام دهد موج‌های دشمن را در هم می‌کوبیم.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: مکتب، مسیر و آموزه‌های دینی ما همین گونه شکل گرفته و رشد می‌کند و انشاءالله بتوانیم وظیفه اصلی که بر عهده همه ماست انجام دهیم و این پرچم زیبا را به دستان صاحب اصلی برسانیم و این مهم با زحمت، اقتدار، ولایتمداری، مکتب‌مداری و دین‌مداری شدنی است.

وی خطاب به جوانان همرزم خود گفت: جوانان ما امروز در کنار دیگر همرزمان خود هزاران کیلومتر دورتر از سواحل کشور مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند شبانه‌روز شاهرگ اقتصادی کشور را حفاظت می‌کنند.

امیر دریادار ایرانی گفت: امنیتی که در هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان ایجاد کرده‌ایم نه‌تنها برای ما بلکه برای منطقه و جهان تاثیرگذار است و هر حرکت این جوانان یک دیپلماسی است و اگر ولایت اشاره کند همه ما جانمان را در هر جایی که فرماندهی معظم کل قوا انتظار داشته باشد و دستور دهد تقدیم می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    3 0
    به باطل به قیمت جان نیز آری نخواهیم گفت.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 1
    پس چرا تجاوز اسرائیل به خاک ایران را به شکل محدود پاسخ دادید؟
    • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      کدوم محدود در ضمن حمله ها کار عوامل داخلی هست که اونم تو جهل و غربزدگی برخی افراده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس