کد خبر 1352969
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰
حوادث

زن جوان که پس از مرگ غم‌انگیز نوزاد سه ماهه‌اش با جسد طفل راهی شمال کشور شده و یک‌هفته با او زندگی کرده بود از سوی شوهرش بخشیده شد.

به گزارش مشرق، اواخر آذرماه امسال بود که مرد ۵۶‌ساله‌ای به اداره پلیس تهران رفت و از ناپدید شدن ناگهانی همسر جوانش و نوزاد سه‌ماهه‌اش خبر داد.

وی در توضیح ماجرا گفت: سه ماه قبل همسرم زایمان کرد و دخترم به دنیا آمد در این مدت همسرم در خانه از نوزادمان نگهداری می‌کرد و من به محل کارم می‌رفتم. دو روز قبل مثل همیشه صبح از خانه بیرون آمدم و به محل کارم رفتم. از محل کارم هم چندین بار تلفنی با همسرم حرف زدم، اما شب که به خانه برگشتم از همسرم و فرزندم خبری نبود. ابتدا فکر کردم همسرم به خانه بستگان رفته‌است، اما وقتی از او خبری نشد نگران شدم و به دنبال آن‌ها گشتم. من در این دو روز به بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی سر زدم، اما ردی از آن‌ها پیدا نکردم. الان نگران هستم که برای آن‌ها اتفاقی افتاده باشد و درخواست کمک دارم.

با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس تهران برای پیدا کردن زن جوان و نوزاد سه‌ماهه‌اش وارد عمل شدند.

در حالی که یک هفته از ماجرای گم‌شدن گذشته‌بود به مأموران پلیس خبر رسید زن جوانی در یکی از شهرهای شمالی کشور به اداره پلیس رفته و اعلام کرده نوزاد سه‌ماهه‌اش فوت کرده‌است. زن جوان همچنین گفته بود در تهران زندگی می‌کند و نوزادش هم در تهران فوت کرده‌است، اما با جسد دختر سه‌ماهه‌اش به شمال آمده و یک هفته با جسد او زندگی کرده‌است.

بررسی مأموران پلیس نشان داد زنی که در شمال ایران به اداره پلیس مراجعه کرده همان زن گمشده‌ای است که شوهرش یک هفته قبل گم‌شدن او و نوزاد سه‌ماهه‌اش را به پلیس خبر داده‌بود. از سوی دیگر شاکی وقتی فهمید نوزادش فوت کرده‌است از همسرش به اتهام قتل شکایت کرد.

بدین ترتیب مأموران پلیس راهی شمال شدند و زن جوان را به تهران منتقل کردند.

حادثه عمدی نبود

متهم وقتی در دادسرای امور جنایی تهران به اتهام قتل نوزادش پیش روی قاضی محمد تقی شعبانی بازپرس ویژ قتل قرار گرفت با انکار جرم خود ادعا کرد نوزادش در حمام از دستش سر خورده و داخل تشت آب افتاده و خفه شده است.

وی گفت: دوسال قبل با شوهرم آشنا شدم و بعد با یکدیگر ازدواج کردیم تا اینکه یکسال قبل باردار شدم و سه ماه قبل هم دخترم به دنیا آمد. من نوزادم را دوست داشتم و در این سه‌ماهه به تنهایی از او مراقبت کردم، چون که از خانواده دور بودم، اما چند روز قبل اتفاق تلخی رخ داد و نوزادم در حمام خفه شد.

وی ادامه داد: آن روز دخترم را به حمام بردم و در حال شستن او بودم که ناگهان تعادلم را از دست دادم و نوزادم از دستم سر خورد و داخل تشت آب افتاد.

شوک بزرگی به من وارد شد به طوری که لحظاتی گیج و مبهوت بودم و فقط به نوزادم نگاه می‌کردم تا اینکه متوجه شدم او نفس نمی‌کشد و فوت کرده‌است. دقایقی برای نوزادم گریه کردم و در حالی که حالم به شدت بد بود به او لباس پوشاندم و تصمیم گرفتم همراه دخترم مدتی در مکانی تنها زندگی کنم به همین دلیل ساکم را بستم و با جسد نوزادم به ترمینال شرق رفتم و خودروی دربستی کرایه کردم و به یکی از شهرهای شمالی ایران رفتم.

یک هفته در هتل با جسد دخترم زندگی کردم و در این مدت بارها تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم، اما نتوانستم. می‌خواستم خودم را در دریا غرق کنم و چند باری هم به داخل دریا رفتم، اما دوباره پشیمان شدم و به هتل برگشتم تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتم به اداره پلیس بروم و واقعیت را بگویم.

وی در پایان گفت: من وابستگی عاطفی زیادی به نوزادم داشتم و الان هم از این حادثه هنوز در شوک هستم و نمی‌دانم چطور این اتفاق افتاد. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه متهم راهی زندان شد تا اینکه یک‌روز قبل شوهر وی به دادسرای امور جنایی تهران آمد و اعلام کرد همسرش را بخشیده است.

با اعلام بخشش تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    30 2
    اگر عمدی نبوده توبه کند انشالله مورد بخشش قرار می گیرد
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 9
      عمدی بوده باید اعدام بشه
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      3 0
      خوب شد گفتی وگرنه با عذاب وجدان چه کار می کرد.
    • محمد ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      5 1
      اگه عمدی نبوده از چی توبه کنه؟ من نفهمیدم.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    17 11
    عمدی نبوده اتفاق بوده
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    34 1
    بچه توی آب بیفته که در جا خفه نمیشه . چرا دستت را دراز نکردی از توی تشت بیرونش بیاری ؟!
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      3 0
      نوزاد رو تو آب فرو کرده خفه اش کرده طفل معصوم رو .. حالا پشیمان شده .. وگرنه نوزاد اتفاقی خفه نمیشه به این شکل
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      1 0
      من خودم شاهد بودم بچه داخل حوض افتاد و پدربزرگش او را از آب خارج کرد ولی بچه سنکوپ کرد و فوت شد.
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      1 0
      آب وارد نای بشه به راحتی خفه میکنه نشنیدین بعضیا آب می پره گلوشون و خفه میشن؟!
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    18 3
    مگه نمیگن نوزاد تا چند ماهگی میتون شنا کنه
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 2
      مگه قورباغس
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      2 1
      نوزادان فقط شنای کرال پشت بلندن این ازشکم افتاده توآب
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 3
      آره بیشتر نوزاد ها غریق نجات و قواص هستند
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    29 5
    خدا کمکشون کنه و امیدوارم هیچوقت از این اتفاقا برای کسی نیفته واقعا سخته
    • آریا IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      7 0
      این زن احتمالا دچار افسردگی پس از زایمان بوده است ...
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    خدا بهتر میدونه ولی وقتی میگه سر خورد افتاد تو تشت خوب بلافاصله درش می‌آورد تا نمیره به همین سادگی
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 0
    خب من توی اینترنت تحقیق کردم ظاهرا کودکان زیر شیش ماه میتونن توی آب شنا کنن! تیم جنایی باید وارد عمل بشه
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    خداوند به هردو آنها آرامش دهد.
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    3 0
    اگه از دستت افتاده تو تشت چرا از تشت درش نیاوردی؟ از ترس فرار کرده شمال و نمیدونسته با جنازه چیکار کنه‌.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 1
    هر چی هست یه نقشه بین خودش و شوهرش بوده. بقیه اش سناریو بوده
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    3 0
    دروغ میگه با افتادن بچه در تشت آب بچه نمیمیره باید کلی زیر آب بمونه تا بمیره
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 0
    دروغگوی قاتل ، هیش کی با افتادن تو تشت آب نمی میره !! این وسط از گاگل بودن پلیس هم باید یادی شود که خیلی راحت حرفاشو قبول کرده !!! پای قتل یک انسان در میانه !
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    6 4
    پیرمرد ۵۶ ساله و زن جوان که لابد زیر چهل سال سن داره ، اگه برعکس بود یعنی زن اینقد بزرگتر بود انگشت نما و مورد سرزنش خاص و عام میشدن ... از هر نظر حساب کنی بچه بیشتر به مادر تعلق داره اما قانون های ارتجاعی و عصر حجری ایران برعکس تدوین شده ، سالهاست شاهد قتل عمد فرزند توسط پدر هستیم ، با داس ، با شکنجه و کتک ، با چاقو ، با خفه کردن ، به انواع روش ها ...و مادر نمیتونه قصاصش کنه اما در موارد بر عکس مرد حق قصاص مادر رو داره !!!! والله و بالله مرغ پخته هم از این قانون ها خنده ش میگیره ، البته بیشتر جای تاسف و گریه داره ...هر چی نگا میکنم هیچ دلیل منطقی و عقل پسند و منصفانه پشت این نگرش و این قوانین نیس ، اگه کسی دلیلشو نیدونه بگید تا ما هم فیض ببریم
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      1 0
      آخ گفتی،گل گفتی..
    • بهزاد FR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 0
      باید به تمام خانمهای خانه دار حداقل ماهی ۱۰ میلیون همراه بیمه و مزایا پرداخت بشه. اسم فامیلی رو از مادر بگیریم در عوض مهریه حذف بشه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 0
    دروغگوي كثيف! مشكل رواني داره
  • علی خان IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    زود قضاوت نکنید شاید این خانم تشنج کرده و فرزندش از دستش افتاده ،، تا بیاد حالش خوب شه ۱۵ الی ۲۰ ددقیقه طول میکشه ،، زود قضاوت نکنید شاید هم حالش به خاطر مصرف ی داروی دیگه که بهش تداخل دارویی می گوین بد شده ،، و از حال رفته در ی مکان بد که دست خودش نبوده ،، این افراد نباید تنها رها شون ، حداقل در زمانی که استرس دارن دست به کار ریسک دار نزنند،، ما همه را زود قضاوت میکنیم،، الماس مدت طولانی در زیر زمین و در تاریک ترین نقاط زمین و طی مدت زمانی طولانی الماس میشه ،، سعی کنید در تاریکی ها خود را جلا بدهید ، اگر زمینه و همه چیز برای تبدیل شدن سریع به الماس وجود داشته باشه آن الماس هیچ ارزشی ندارد .و یک الماس مصنوعی است .
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    معمولا حمام برو نوزاد خیلی سخته و در ماه‌های اول خانمهای اقوام هم کمک می‌کنند چون مثل ماهی سر میخوره، این بنده خدا ظاهرا کسی رو نداشت عمدی که نبود.
  • ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    توی تشت نیفتاده روی سرامیک کف حموم افتاده و احتمالا ضربه مغزی شده. آب هیچکی رو در دم نمی کشه. خدا می دونه چی شده اینها همش حدسیات بود.تاسف اینه که اون طفل الان دیگه نیست.
  • الیسا ملکی MD ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 0
    نوزاد افتاده تو تشت بعد چند دقیقه وایساده نگاش کرده؟!!!!!!!!!!!!!!!! یه مادر که هیچ با اون حس غریضی مادرانش بلکه هر انسان غریبه ای هم تو این لحظه در کسری از ثانیه بچه را از رو به اغوش میگیره چک میکنه و اگر برا بچه اتفاقی افتاده باشه یه مادر که شروع به جیغ و هوار میکنه اونوقت تو چند دقیقه بچه را نگاه داشتی تو اب تا خفه بشه؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا باور کردنی نیست اصلا
  • مجتبی باجلانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    5 0
    به نظربنده حقیر اگرداستان همین باشد این زن نه تنها خطاکار نیست بلکه قابل ترحم است باید درآن حال قرارگرفت وبعد قضاوت نمود من بارها در مقابل چنین حوادثی قرارگرفته ام برای لحظاتی دست وپای خود را گم کرده ام فقط خدا رحم کرده است. یک روز نوه پسریم را که سوار برسه چرخه کرده بودم جلو خانه یکی از فامیل ها که رسیدم برای لحظه ای جلو رفتم که زنگ خانه را بزنم کوچه شیب تندی داشت ومن به خیال سه چرخه بودن اصلا فکر نمی کردم اتفاقی بیفتد ناگهان سه چرخه به سمت پائین کوچه واژگون شد وچندبار به دور خود وبرروی زمین غلت خورد برای لحظاتی نمی دانستم چه باید کرد خود را گم کرده بودم نوه ام را خیلی دوست دارم مخصوصا که دختر است به خود آمدم دیدم جسابی صورتش خونی شده است وگریه ی شدید او گریه می کرد ومن گریه می کردم که فامیل ها به کمکم آمدند ومهدیه ی عزیزم را خانه بردند وکمک های اولیه را انجام دادند به خداوند سوگند اگر اتفاقی می افتاد اولین کسی که نابود می شد من بودم چون نوه ام رانعوذ بالله تا حد پرستش دوست دارم وخودم بزرگش کرده ام والان که 4ساله است پیش پدر ومادر خودش نمی رود وزندگی من که چندین مریضی دارم از این رو به آن رو برگشته است واحساس جوانی وشادابی می کنم قضاوت ها را اندکی تلطیف نمائیم هیچ کسی دوست ندارد بچه اش بمیرد هیچ کس حتی حیوانات به خدا دوست ندارند در ادبیات ما کردها فرزند دشمن پدر ومادر است این دشمنی همان عشق پدر ومادر است نه دشمنی به معنای کلمه دشمنی
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    حاشیه های پنهان دارد. این مادر اصل ماجرا رانگفته. فقط خواسته طوری وانمودکندکه نزد شوهرش بی گناه است. الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس