کد خبر 1352926
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
تحرکات نظامیان آمریکایی در سوریه به دنبال حمله موشکی به اربیل

منابع خبری اعلام کردند که به دنبال حمله موشکی ایران به مراکز موساد در اربیل، اشغالگران آمریکایی در سوریه اقدام به تقویت پایگاههای نظامی خود کرده اند.

به گزارش مشرق، خبرنگار آناتولی در سوریه به اقدام ارتش آمریکا در تقویت پایگاههای نظامی غیرقانونی خود در سوریه به دنبال حمله موشکی ایران به مراکز موساد در شمال عراق اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش آمریکا اقدام به تقویت پایگاههای خود در شمال سوریه دو روز پس از حمله موشکی ایران به مراکز موساد در اربیل عراق، کرده است. ده‌ها کامیون از طریق گذرگاه مرزی «الولید» در تاریخ چهاردهم و پانزدهم ماه مارس (سه‌شنبه و دوشنبه هفته جاری) از عراق به سوریه رفته‌اند و وارد پایگاه‌های آمریکا در منطقه «رمیلان» واقع در استان حسکه (شمال شرق سوریه) شده‌اند.

طبق این گزارش، این کاروان که متشکل از حدود ۱۵۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی بوده، وارد پایگاه آمریکایی رمیلان شده و واشنگتن پس از حمله موشکی ایران به اربیل، اقدام به تقویت پایگاه‌های خود در استان‌های الحسکه و دیرالزور کرده است.

آناتولی اضافه کرد که ۳۰ خودروی نظامی و مقادیر زیادی مهمات وارد مناطق نفتی شمال سوریه شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    6 0
    آمریکا در سوریه چه غلطی می کند -
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    احتمال داره دشمن گفته باشه که فلان کلاهک و موشک را پرتاب کن که قضیه بخوابه چون ظاهرا خسارت شدید نداشت و موشک نفوذ نکرد به ساختمان و اشراف اطلاعاتی به قدرت کلاهک داشت
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    14 0
    خودشون بهت گفتن یا با استفاده از فندقی که به عوض مغز تو کله پوکت داری فهمیدی؟ تئوودور خودتی؟
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    اگر امریکا از عراق بیرون برود دیگر تروریسم در سوریه برای همیشه نابود می شود راه حل سوریه هم از عراق می گذرد
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    17 0
    باید فکری برای پایگاه تنف کرد امریکا قصد دارد از این پایگاه کار ناتمام تروریست ها را تمام کرده و به دمشق در آینده حمله کند نباید انها در این پایگاه احساس آرامش کرده و برنامه ریزی بتوانند بکنند تنف باید نابود شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس