کد خبر 1352900
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
فتوحات جدید نیروهای صنعا در جبهه مرزی با عربستان

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات جدید نیروهای صنعا در جبهه مرزی با عربستان و آزادسازی مساحتی بالغ بر ۲۶ کیلومترمربع دیگر در این جبهه خبر داد.

به گزارش مشرق، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن به تشریح جزئیات عملیات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های مرزی استان حجه یمن با عربستان اشاره کرد.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن از دو محور دست به عملیات گسترده زدند و طی آن ۱۱ روستا از جمله الظهر، العکاشیه و المنجوزه و دهها مرکز دیگر را به مساحت ۲۶ کیلومتری مربع از لوث متجاوزان و مزدوران وابسته به آنها آزاد کردند.

در جریان این عملیات بیش از ۲۰۰ نفر از مزدوران وابسته به آل سعود و سودانی ها کشته و زخمی شدند و مقادیر زیادی مهمات و ادوات نظامی به غنیمت گرفته شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: هواپیماهای دشمن به دنبال حمایت از مزدوران با دهها حمله برآمدند اما نتوانستند که مانع از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    باید دوش پرتاب های ضد هوایی را به یمنی ها برسانید به هر قیمتی شده نباید فکر پول این موشک ها و اثر کم انها در جنگ یمن بود
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    صد موشک ده کیلویی استرلا و یا ایگلا و گروز و گیملت یک تن نمی شود و قیمتشان ده میلیون دلار نیست اما یمنی ها بدون حمایت سپاه ایران جنگیدند اما دریغ از یک حمایت کوچک از یمنی ها این محموله را با پهباد هم می شد به یمنی ها رسانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس