کد خبر 1352641
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
شمار جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری به ۱۷ تن رسید

رئیس سازمان اورژانس کشور آخرین آمار فوتی‌ها و مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر درباره آخرین آمار حوادث چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: از ابتدای بهمن تا ساعت ۲۲ امشب ( ۲۴ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴۷۰ نفر از هموطنان در حوادث مربوط به چهارشنبه پایان سال مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۱۱۹۵ نفر درمان و ترخیص شدند.

وی افزود: ۳۳ تن از مصدومین در محل حادثه درمان و ۲۲۵ تن بستری شدند. از این تعداد، ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری به ۱۷ نفر رسید.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: متأسفانه ۹۲ نفر از مصدومین دچار قطع عضو شده‌اند. ۴۷۰ نفر دچار آسیب به چشم و ۵۴۰ نفر دچار سوختگی شده‌اند.

میعادفر تصریح کرد: بیشترین مصدوم‌ها در استان‌های تهران با ۳۲۱ نفر، آذربایجان غربی با ۱۵۰ نفر و آذربایجان شرقی با ۱۳۱ نفر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    طرف ۲ سال و خورده ای از کرونا جون سالم بدر برده تو ۴ شنبه سوزی بخاطر ترقه بازی مرده واقعا جای تأسف داره
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    تصاویر مجروحین و فوتیهای این جشن احمقانه رو بزنن بلکه نادانان عبرت بگیرن
  • کیجا IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    4 0
    جهنم بمیرن همه اونهایی ک ترقه میزنن
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 2
    حداقل نقاط حساس بدنتان را با حفاظ های مخصوصی بپوشانید والله . کارخانه ها دست به کار بشن حفاظ های نسوز و نشکن برای صورت و برای فلان آقایون بسازند
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    خودکرده را تدبیر نیست!!!!!!!
  • علی خان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 0
    یارو جون میده پول دو تا تخم مرغ را بده نوشابه را میره تا از کورش ۵۰۰ تومن ارزون بخره ولی دیروز (چارشنبه شب )تا ۴ تا۵ میلیون واسه خودنمایی و نشون دادن ریخت جلف خود برای چند تا دختر که نیششون تا بنا گوش باز بود خرج ترقه و دود فشفشه میکنه ، بعضی ها هم دیدی میرن بقالی تا تخم مرغ بخرن : آقا تخم مرغ چند مثلا ۲۰۰۰ تومن اوا عباس آقا میده ۱۹۰۰تومن ،، بعد ی گوشی اپل ۱۳ از جیبش در میاره آقا ی شارژ ایرانسل هزاری بدید ، همین ها آیا میترکوندن .
  • حامد IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    تنها دیروز 37نفر از هم وطنانمان در جاده ها جانشان را از دست دادند.حالا شما آمار سالانه را هم حساب کنید .بی کیفیت بودن خودرو .جاده ها ..و....... حالا در عرض یکسال چند نفر به خاطر آتش بازی جانشان را از دست دادند چقدر با آب و تاب وتاسف مکررا میگویند که البته بنده هم مخالف این تفریحات هستم ولی بخاطر تصادفات هیچکس مسئولیت قبول نمیکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس