لایه نفتی پارس جنوبی تعیین تکلیف شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تحقق انتقال دانش و فناوری و بومی‌سازی برخی فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت در بخش بالادستی و فراساحل با اجرای فاز دوم طرح توسعه لایه نفتی پارس‌جنوبی خبر داد.

به گزارش وزارت نفت محسن خجسته‌مهر امروز در آئین امضای قرارداد توسعه فاز دوم لایه نفتی پارس جنوبی با بیان اینکه در این قرارداد یکی دیگر از میدان‌های مشترک تعیین تکلیف می‌شود گفت: شرایط مناسبی برای جذب سرمایه خارجی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم و تحرک در بسیاری از صنایع وابسته به توسعه صنعت نفت و گاز فراهم می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، قرار گرفتن یکی از توانمندترین شرکت‌های بالادستی کشور در کنار پیمانکار اصلی طرح، شرایط مناسبی را به‌منظور انتقال دانش و فناوری و همچنین بومی‌سازی برخی از فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت در بخش بالادستی و فراساحل فراهم کرده است که امید می‌رود به‌مرور زمان و با اجرای طرح، این مهم محقق شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره ادامه فرایند اجرای این پروژه اظهار کرد: پس از امضای این قرارداد طی امروز، بلافاصله اقدام‌های لازم به‌منظور تنفیذ قرارداد در دستورکار شرکت ملی نفت ایران قرار می‌گیرد و با پیگیری جدی امیدواریم طی چند ماه آینده این قرارداد تنفیذ شود و در ادامه بتوانیم عملیات اجرایی را در یکی از مهمترین میدان‌های مشترک کشور آغاز کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    فکر کنم هیچوقت پیر مردهای نفت جای خود را به جوانان متخصص و نخبه نخواهند داد
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    عمر دهه شصتیا تموم شد , همزمان شکم مسئولان هم بزرگ و بزرگتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس