کد خبر 1352024
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
قیمت گوشی

جدیدترین میان‌رده سامسونگ با قیمتی بین ۴۵۰ تا ۴۸۰ دلار برای نسخه پایه عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، همانطور که قبلا نیز لو رفته بود، سامسونگ قرار است در تاریخ ۱۷ مارس مصادف با ۲۶ اسفند رویداد رونمایی از محصولات سری میان‌رده گلکسی A را برگزار کند. به علاوه، انتظار می‌رود غول فناوری کره جنوبی ماه بعد نیز از دو گوشی دیگر یعنی گلکسی A۵۳ و گلکسی A۳۳ رونمایی کند. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در حال توسعه گلکسی M۵۳ است که احتمالا نسخه ری‌برند شده گلکسی A۵۳ برای برخی از بازارهای خاص خواهد بود. در همین راستا، براساس جدید گزارش منتشر شده، مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی M۵۳ لو رفته است.

مشخصات گوشی گلکسی M۵۳ لو رفت +عکس

طبق این گزارش، گلکسی M۵۳ از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس ۶.۷ اینچی سوپر امولد با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین احتمالا این نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته در حفره‌ای در بالای نمایشگر خواهد بود. به علاوه، پنل پشتی گلکسی M۵۳ به احتمال زیاد مشابه گوشی سال قبل سامسونگ یعنی گلکسی M۶۲ طراحی شده که عکس آن در ادامه می‌بینید:

مشخصات گوشی گلکسی M۵۳ لو رفت +عکس

قلب تپنده گلکسی M۵۳ تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ است که اخیرا نیز در بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده بود. به علاوه، گلکسی M۵۳ در کنار این تراشه از یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. در بخش دوربین، پنل پشتی گلکسی M۵۳ میزبان دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی است.

در نهایت باید اشاره کرد برچسب قیمتی گلگسی M۵۳ برای نسخه پایه بین بازه ۴۵۰ تا ۴۸۰ دلار خواهد بود. همچنین بر اساس شایعات منتشر شده، زمان عرضه این گوشی هوشمند به احتمال زیاد ماه بعد خواهد بود.

مشخصات گوشی گلکسی M۵۳ لو رفت +عکس

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس