قلعه‌نویی: دیگر بریده‌ام!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باید بعد از دیدار با کره‌جنوبی به فکر صعود به مرحله بعدی جام جهانی باشیم. اما باید بستر آن که برگزاری دیدارهای تدارکاتی و آمادگی ذهنی بازیکنان است، فراهم شود.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی روز دوشنبه در حاشیه مراسم دیدار نمادین خیرخواهانه بین پیشکسوتان فوتبال و کودکان معلول در خصوص ارزیابی خود از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: ابتدا باید صعود به جام جهانی را تبریک بگویم. ما شرایط سختی داشتیم اما خدا کمک کرد تا در بهترین شرایط صعود کنیم. دیدارهای ایران با کره‌جنوبی همیشه حساس است و مانند شهرآورد تهران است. 

وی افزود: دیدار با کره‌جنوبی برای سرگروهی و برای ما حیثیتی است. امیدوارم این بازی را هم ببریم. اعتقادم این است که ما ایرانی‌ها می‌توانیم بین ۲۰ تیم برتر جهان قرار بگیریم اما چند ایراد بزرگ وجود دارد. یک اینکه بستر آن فراهم نیست. ایرانی‌ها هوش بالایی دارند اما بستر آن آماده نیست. 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: باید بعد از بازی با کره‌جنوبی به فکر صعود به مرحله بعدی جام جهانی باشیم. راحت می‌توانیم به مرحله بعد فکر کنیم اما باید بستر آن که برگزاری دیدارهای تدارکاتی و آمادگی ذهنیت بازیکنان است، فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: سیرجانی‌ها من را حلال کنند

قلعه‌نویی در مورد ماندن یا نماندن دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: این موضوع را باید مسوولان تصمیم‌ بگیرند اما اسکوچیچ در این چند بازی توانایی‌های خود را نشان داده و نباید از این موضوع به راحتی بگذریم. در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفت و حالا تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد. کارهای مهم‌تری نسبت به تغییر اسکوچیچ داریم. 

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص درخشش مهدی طارمی در تیم پورتو بیان کرد: طارمی و بازیکنان دیگر باعث افتخار فوتبال ایران شدند. طارمی نماد یکی از بزرگان فوتبال ماست. من اعتقاد دارم طارمی می‌تواند حتی به بارسلونا بپیوندد و توانایی‌های خود را نشان دهد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ چهارم فروردین در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف تیم ملی کره‌جنوبی می‌رود. این ۲ تیم پیش از این صعود خود به جام جهانی را قطعی کرده‌اند اما نتیجه این بازی در تعیین صدرنشین نهایی گروه تاثیرگذار است.

ملی‌پوشان فوتبال در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نهم فروردین در مشهد باید به مصاف لبنان بروند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک استقلالی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 1
    خزعبلات امیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس