پرچم اوکراین نمایه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان ایرانی که از اوکراین بازگشته اند، خبر داد.‌

به گزارش مشرق،‌ محمد مهدی طهرانچی، در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه آزاد اسلامی امکان پذیرش دانشجویان ایرانی که از اکراین بازگشته اند را دارد، اظهار کرد: در رابطه با پذیرش دانشجویان ایرانی که در اکراین تحصیل می کردند، با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور صحبتی داشتیم اما نکته اینجاست که ما نمی توانیم به صورت مجزا ورود و اقدام به پذیرش دانشجویان کنیم.

بیشتر بخوانید:

سیل تبعیض نژادی و بدرفتاری با مهاجران در مرزهای اوکراین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به همین دلیل به وزیر بهداشت توصیه کردم که کمیسیون موارد خاص در وزارت بهداشت تشکیل شود و هرچه سریع تر در این خصوص تصمیم گیری کند.

طهرانچی تاکید کرد: دانشگاه آزاد به تبع آمادگی خود را برای پذیرش این دسته از دانشجویان اعلام می کند و ما همکاری های لازم را در این خصوص خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه مشکل اصلی جذب دانشجویان رشته های علوم پزشکی و ظرفیت دانشگاه هاست، بیان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۰، ۸۸۰ نفر و در رشته دندانپزشکی حدود ۴۲۰ نفر است.

وی تاکید کرد: ما آمادگی لازم برای جذب این دانشجویان را داریم و در حال حاضر منتظر اقدام وزارت بهداشت هستیم‌.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    خروج مردها از اوکراین از طرف دولت این کشور ممنوع شده ولی ایران می‌تواند 100 هزار دختر دانشجو از اوکراین بپذیرد که نیازهای آینده ی کشور هم برطرف شود. نیازهای پزشکی و پرستاری و اینگونه خدمات. حالا یک عده فکر بد می‌کنند ولی ما صلاح کشور را می‌خواهیم.
  • AE ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    این خبر از خبر اخراج از اوکراین براشون سنگین‌تره. به این برکت قسم...
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس