کد خبر 1351868
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش مشرق، علی بابایی کارنامه، نماینده مجلس در توییتر نوشت: ‏توان موشکی به خودی خود یک عامل بازدارنده حیاتی بود و دست باز جمهوری اسلامی در استفاده ازاین توانایی برای حفظ منافع خود بازدارندگی آن را چندین برابر کرده است.

آینده نشان خواهد داد که این رفتار قدرت آفرین است همانطور که گذشته نشان داد محدود کرد بازدارندگی فاجعه بار خواهد بود.

ماحصل قدرت موشکی ایران در آینده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    47 0
    لعنت خداوند بر شیخ بنفش و شیخ مغروق که می خواستند ایران رو خلع سلاح موشکی کنند تا دشمنان قسم خورده ایران اسلامی کشورمان را با خاک یکسان کنند
  • DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    104 0
    باید با گفتگوی تمدنها کشور ها را بدبخت و بیچاره و خلع لباس کرد منظور خلع سلاح کرد. دوران موشک پرانی تمام شد الان دور دوره گربه چوف بازی و گفتگوی تمدنها ست . قدرت گفتگوی تمدن ها اینقدر زیاد است که اتحاد جماهیر شوروی را از هم پکوند تکه تکه کرد موشک لازم نبود . در هر کشوری یه گربه چف گفتگوی تمدنها را پرو بال بهش بدهید آن کشور را به خاک سیاه مینشاند بدون موشک. جالبه حالا تازه ناتو از خواب بیدار شده میخواد خودش را به انواع اسلحه و موشک و پهباد مسلح کنه ناتو هم متوجه شد دوران بدجوری دوران موشک و پهباده و میشه با ترس انداختن به جون ملت ها میلیاردها اسلحه بفروشه ولی غریق مرحون عقلش بیشتر از این قد نمیداد .الکی خوش بود فکر میکرد صحنه بین المللی هم صحن مجلس خودشونه که همه به حرفش گوش میدادند.
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    6 24
    متأسفانه این موشکها بیشتر جنبه نمایشی داره چون به جز بدنه و موتور 98 درصد وزنش سوخت موشک و کمتر از 2 درصدش مواد منفجره است در حالی که مطابق استانداردها 93 درصد مواد انفجاری و 7 درصد باید سوخت جامد باشد
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      20 0
      میشه منبع استانداردهایی رو که گفتی رو برا ما هم بفرستی یک مطالعه ای بکنیم...
    • تبریزی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      3 0
      بله استاذچد، باید با مواد منفجره راه بره و با سوخت ....
    • AE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      2 0
      تو بسیار بیشعوری! برای موشک‌های بالستیک زیر 60 تا 70 درصد سوخت نداریم. از کجات درآوردی؟ نکنه سمت شما موشک رو مثل آجر میدن عمله زحمت‌کش پرت کنن؟!
    • DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      3 0
      بگو برات اسپند دود کنه مبادا چشم بخوری! مراقب باشه با این هوش فوق العاده ناسا نیاد بدوزدت! برو عمو! هزاران متخصص مهندسی نظامی این موشک ها رو طراحی و آزمایش میکنن. چی برای خودت الکی می بافی؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      2 0
      حتی اگه اونطوری که تو میگی باشه باز هم دارن از این 2 درصد مثل موش و سگ می ترسن. می ترسن هااااا :))).
  • DE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 0
    سپاه و ارتش عزیز برای بازدارندگی بیشتر لطفا ساختن هواپیما های جنگنده ، پهبادهای بزرگ الکترونیکی مجهز به هزاران پهباد کوچک و ریز اندام با عملیات متنوع از تانک زنی تا دهها عملیات رو هم دردستور کارشان قرار بدن. چون مرزهای زمینی زیاد داریم تانک سازی هم لازم داریم ، تانک هایی که حتی درمناطق خاصی بتونن زمین رو بشکل سنگر بکنن و پیش بروند.
  • علی صالحی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    من با هیچی کار ندارم ولی زمان جنگ یادم میاد صدام بی پدر با موشک های روسی ما رو میزد خیلی ناراحت میشدم که چرا ما موشک نداریم عراق رو بزنیم ولی الان حال میکنم میتونیم با موشک عین آب خوردن عراق رو که از اعراب هست بزنیم نوش جونشون بازم بزنید اعراب و اسرائیل رو به عشق جوونهای شهید اون هشت سال که با کمترین تسلیحات دفاع کردن اصلا همه اعراب رو با موشک بزنید تا بفهمن ایران همیشه ایرانی میمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس