کد خبر 135186
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸

پارک جی سونگ مهاجم اهل کره جنوبی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس روز دوشنبه به کوئینز پارک رنجرز پیوست.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، این مهاجم اهل کره جنوبی گفت بلند پروازی های این باشگاه لندنی وی را برای پیوستن به آن متقاعد کرد.

این مهاجم سی و یک ساله قراردادی دو ساله با باشگاه کوئینز پارک رنجرز به ارزش دو میلیون پوند (سه میلیون و یکصد هزار دلار) امضا کرد.

پارک جی سونگ در بیانیه ای در یک پایگاه رسمی اینترنتی اعلام کرد :« تونی فرناندز (رئیس باشگاه) و هیئت مدیره در حال تلاش هستند تا تیم فوتبال کوئینز پارک رنجرز پیشرفت کند و به عناوین قهرمانی دست یابد و من می خواهم بخشی از این تلاش باشم ».

پارک جی سونگ طی هفت سال، در یکصد و سی و سه بازی برای تیم فوتبال منچستر یونایتد به میدان رفت.

وی افزود :« من به باشگاهی می پیوندم که بسیار در مسیری رو به جلو قرار دارد و آینده ای بسیار درخشان دارد ».

مارک هیوز سرمربی تیم فوتبال کوئینز پارک رنجرز گفت پارک جی سونگ بازیکنی است که وی سالهاست برایش احترام قائل است و او را تحسین می کند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از لندن، هیوز خاطر نشان کرد پارک جی سونگ از انرژی و توانایی فنی برخوردار است و حضور وی در زمین مسابقه نتایج خوبی برای تیم به بار خواهد آورد. پارک جی سونگ بازیکنی با انگیزه و به فکر دستیابی به موفقیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر رحمیی پور ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    0 0
    پارک جی سونگ بهترین بازیکن اسیا پنج سال درخشش در منچستر کار هر بازیکنی نیست رکورد دار گلزنی در سه چام چهانی متوالی در ضمن گربه سیاه ایران هم هست ارزو موفقیت برای J.S.PARK

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس