کد خبر 1351779
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
اعتیاد

با پیگیری مجدانه پلیس، دو کودک بد سرپرست و معتاد به شیشه، تحویل مرکز درمانی شهید بهشتی کرمان شدند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان در شمال کرمان در این باره گفت: نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در اجرای طرح پاک سازی نقاط جرم خیز و برخورد با خرده فروشان موادمخدر با دو پسر بچه ۹ و۷ ساله مواجه شدند که والدین آنان در زندان به سر می بردند و آن ها در منزل یکی از اقوام خود که همه آنان معتاد به مواد مخدر صنعتی بودند، سکونت داشتند.

سرهنگ صمدا... ترابی افزود: در بررسی های بعدی مشخص شد این دو کودک از تحصیل بازمانده اند و به مصرف موادمخدر صنعتی نیز اعتیاد دارند، از این رو بنا بر احساس مسئولیت و رسالت اجتماعی که پلیس در زمینه مددرسانی به قشرهای در معرض آسیب برای خود قائل است، این دو کودک را برای ترک اعتیاد و رسیدگی های بعدی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و بهزیستی شهرستان از اقوامشان تحویل گرفت و آنان را به بیمارستان شهید بهشتی کرمان اعزام کرد.

وی با اشاره به این که وضعیت اسفبار این دو کودک گرفتار اعتیاد به سبب فروپاشی بنیان خانواده شان شکل گرفته و آسیب های زیادی را به آنان وارد ساخته است، ادامه داد: اعتیاد منشأ جرایم و آسیب های اجتماعی فراوانی است، جا دارد بر خودمراقبتی و پرهیز جدی همه افراد جامعه از گرایش به هر نوع ماده مخدر و اعتیاد تاکید کنیم که در این خصوص لازم است همه دستگاه های دخیل نیز در زمینه مقابله با پدیده شوم موادمخدر اقدامات اثربخش بیشتری انجام دهند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    3 0
    تریاک را کشت و ارزان کنید تا مقدار مصرف مواد صنعتی کاهش یابد.مواد صنعتی تمام روان و روح فرد را دچار نابودی میکند و اگر هم ترک صورت گیرد عوارض روحی آن همیشه برجا میماند ولی تریاک نه تنها عوارض سخت روحی ندارد بلکه خود عاملی است که مواد صنعتی کم کم از دور مصرف خارج شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس