کد خبر 1351756
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
مصدومیت شدید ۴ جوان اصفهانی بر اثر انفجار ترقه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدومیت چهار جوان به دلیل انفجار ناشی از ساخت ترقه در اصفهان خبر داد.

به گزارش مشرق، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه انفجار توأم با حریق در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ۲۱ و ۴۳ دقیقه توسط شاهدان عینی به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه انفجار در منطقه دنارت گزارش شده است، افزود: شهروندان در این منطقه صدای مهیبی را شنیده‌اند که ناشی از انفجار مواد محترقه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲۳ واقع در شهرک شهید کشوری به محل این حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی مصدومان این حادثه را که چهار جوان ۱۷ تا ۳۰ ساله و مشغول ساخت مواد محترقه و منفجره بودند را تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهر دادند.

وی ادامه داد: بنا به گزارش آتشیار فلاحی افسر آماده وقت سازمان آتش نشانی اصفهان، هر چهار نفر دچار سوختگی شدید از ناحیه دست، بدن، چشم‌ها و صورت آسیب جدی دیدند و محل حادثه نیز که طبقه دوم از یک ساختمان ویلایی دو طبقه بود، دچار خسارت زیاد شد.

کاوه آهنگران افزود: این افراد در صورتی که از بیمارستان ترخیص شوند، تحویل عوامل قضائی خواهند شد تا در دادگاه به جرم ساخت مواد محترقه محاکمه شوند.

وی بار دیگر از همشهریان ایمن مدار اصفهانی به خصوص والدین گرامی درخواست کرد: مراقب رفتار فرزندان خود باشین، جان نه تنها شما و فرزندانتان، بلکه همسایگان و هموطنان دیگرمان نیز در خطر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    چون خود کرده را تدبیر نیست حتی برایش متاسف هم نیستم.
  • SE ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    از ته دل خوشحالم که این مردم آزاران وحشی در آتش خرافه پرستی خود سوختند.
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 0
    تو رو خدا بس کنید این بمب انداختن و ترقه بازی را/ به خدا امسال تمام مراجع تقلید فتوا داده اند که ترقه حرام است/بعضی فتواها مصلحتیه و بنا به شرایط روز حکم داده میشه مثل فتوای آیتالله شیرازی در مورد حرام بودن تنباکو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس