کد خبر 1351512
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
گوشی وان پلاس

به تازگی رندرهای اولیه OnePlus Nord CE ۲ Lite منتشر شده است. در این رندرها، تنظیمات دوربین‌های سه گانه پنل پشتی، لبه‌های تخت و موارد دیگر مربوط به طراحی نشان داده شده است.

به گزارش مشرق، گوشی OnePlus Nord CE ۲ Lite دارای سینی سیم کارت هیبریدی و حسگر اثرانگشت جانبی خواهد بود. این گوشی همچنین دارای سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی است.

گمان می‌رود گوشی OnePlus Nord CE ۲ Lite یکی از دو گوشی Nord باشد که به زودی عرضه می‌شود. گوشی دیگر احتمالا Nord ۲T است. در اوایل این هفته، وبسایت هندی ۹۱mobiles اولین تصاویر از OnePlus Nord ۲T را منتشر کرد. اکنون، این وبسایت رندرهای اولیه OnePlus Nord CE ۲ Lite را به لطف یک منبع آگاه منتشر کرده است. این رندرها به ما ایده‌ای در مورد اینکه چه چیزی از نظر طراحی باید انتظار داشته باشیم، به ما می‌دهند، هر چند که محصول نهایی احتمالا کمابیش متفاوت خواهد بود. رندرهای گوشی OnePlus Nord CE ۲ Lite اطلاعات خوبی در مورد محل قرارگیری حسگر اثر انگشت، پوشش پنل پشتی، سیستم دوربین عقب، سینی سیم کارت و موارد دیگر به ما می‌گویند.

از پنل پشتی OnePlus Nord CE ۲ Lite شروع می‌کنیم. برخلاف روکش sandstone در Nord ۲T، گوشی Nord CE ۲ Lite یک پنل پشتی پلاستیکی براق با کناره‌های منحنی دارد. پنل منحنی به قاب می‌رسد و سپس صاف می‌شود. طرفین خمیده و قاب فلزی مسطح با هدف ارائه حسی راحت و در عین حال شاخص طراحی شده است. پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که دو سنسور دوربین بزرگ، یک دوربین سوم کوچکتر و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

با نگاه به قاب، متوجه می‌شویم که عناصر زیادی در آن قرار خواهد گرفت. یک حسگر اثر انگشت در سمت راست تعبیه شده است. در سمت چپ، کنترل‌های صدا و یک اسلات سیم‌کارت هیبریدی مشاهده می‌شود. چنان که در رندر دیده می‌شود، مدل Lite به جای یک اسلات اختصاصی برای کارت میکرو SD، یک سینی سیم‌کارت هیبریدی خواهد داشت. قسمت پایینی قاب گوشی دارای پورت Type-C، جلوپنجره بلندگو و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. به مانند گزارش‌های گذشته، در این تصویر نیز Alert Slider دیده نمی‌شود.

معرفی گوشی وان پلاس Nord CE ۲ Lite +عکس

این همه آن چیزی است که در مورد طراحی گوشی OnePlus Nord CE ۲ Lite بر اساس رندرها می‌دانیم. این اطلاعات مطابق با طرحی است که ماه گذشته به صورت آنلاین پست شده بود. به گفته منبع این گزارش، یک سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ صفحه نمایش این گوشی برای قرار دادن دوربین سلفی وجود دارد.

گفته شده است که OnePlus Nord CE ۲ Lite اولین گوشی Nord با اندروید ۱۲ خواهد بود. در مورد سیستم دوربین پنل پشتی، انتظار یک دوربین اصلی با وضوح بالا و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی را داشته باشید. طبق منبع گزارش، لنز فوق عریض در این سیستم دوربین وجود ندارد.

حال که رندرهای این گوشی را دیدیم، بد نیست که نگاهی به مشخصات این دستگاه نیز بیاندازیم. طبق گزارش‌های قبلی، گوشی OnePlus Nord CE ۲ Lite دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی +FHD با پشتیبانی از نرخ تازه سازی حداکثر ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه از چیپست Snapdragon ۶۹۵ ۵G استفاده می‌کند. این تراشه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

در مورد دوربین ها، شایعه شده است که گوشی OnePlus Nord CE ۲ Lite دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision همراه با یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز مونو ۲ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی، انتظار می‌رود که یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی در یک سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر قرار داده شود. انرژی این گوشی احتمالا توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی تأمین می‌شود.

همانطور که از نام آن پیداست، گوشی OnePlus Nord CE ۲ Lite یک پله پایین‌تر از Nord CE ۲ است. گوشی Nord CE ۲ در بازار هند با قیمت اولیه ۲۳۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۳۱۳ دلار آمریکا) عرضه شد. پس می‌توان پیش بینی کرد که نسخه لایت آینده قیمتی پایین‌تر داشته باشد. قیمت این گوشی ممکن است حتی زیر ۲۰۰۰۰ روپیه (تقریبا معادل ۲۶۰ دلار آمریکا) باشد.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس