کد خبر 1351430
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
تعداد متکدیان به نسبت جمعیت تهران زیاد نیست/ بخشی از متکدیان از کشور‌های همسایه به تهران آمده‌اند

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: به نسبت جمعیتی که در تهران مشاهده می‌کنیم شمار متکدیان چندان هم زیاد نیست.

به گزارش مشرق، سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اینکه چه عواملی باعث شکل گرفتن روند رو به فزونی حضور متکدیان در سطح شهر تهران شده اظهار کرد: نباید این مساله را سیاسی ببینیم. چون این نوع موضوعات ارتباطی با شرایط سیاسی جامعه ندارد. بالاخره مردم با مشکلات زیادی در زمینه مسائل معیشتی مواجه هستند. اما اینطور هم نیست که تهران امروز بدل به شهری شده باشد که با انبوهی از متکدیان روبرو باشد.

بیشتر بخوانید:

ریشه اعتراض‌های جدید خیابانی در لبنان چیست؟

این عضو شورای شهر تهران یادآور شد: به نسبت جمعیتی که در تهران مشاهده می‌کنیم شمار متکدیان چندان هم زیاد نیست. امروز در بسیاری از کشورهای دیگر وجود افراد متکدی در پایتخت هایشان غوغا می‌کند. اما در تهران هم بالاخره عده‌ای هستند که گرفتاری‌ها و مشکلاتی دارند و تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا هم مزید بر علت شده و باعث شده تا مشکلات بیشتری را شاهد باشیم.

آقامیری اضافه کرد: اما این را هم در نظر بگیریم که آن خانواده‌های آبرومندی که امروز مشکلات معیشتی بسیار زیادی پیدا کرده اند هیچ وقت به تکدی گری رو نمی‌آورند. آن کسی که این کار را می‌کند از قبل سابقه دارد. این نوع افراد درواقع همان روال گذشته را امروز هم ادامه می‌دهند. یعنی چیزی به شمار متکدیان تهران اضافه نشده است. البته از بعضی شهرهای دور یا حتی از کشورهای اطراف هم شماری از متکدیان به تهران آمده اند و به این جمع اضافه شده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    با سلام جناب عضو شوراي شهر به جاهايي نگاه كنيد كه هيچ نيازمندي نيست كه گدايي كنند در هر جامعه اي وجود يك نفر متكدي يا نياز مند هم زياد هست اصلا در كشور ي با انبوه ثروت ايران جايي براي اين افراد نيست
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    لعنت بر فکرت به عوض اینکه کشوری با این ثروت چرا باید متکدی داشته باشد دارید توجیه میکنید
  • ناشناس IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    نگران نباشید مسئولین عزیز . ما مردم بسرعت داریم تلاش میکنیم به حد نصاب برسونیم.......
  • مهدی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    3 0
    امیدوارم خودش و زنش به گدایی بیفتند تا بفهمند گدایی بده یا خوبه یا کمه یا زیاده.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    یعنی چی ؟ تهران 8 میلیون نفری اگه 30 هزار نفر گدا داشته باشه چون زیر 1 درصد ان زیاد نیس به نظرت ؟ اونوقت چند درصد باید باشن که بشه زیاد ؟ 50 درصد خوبه ؟
  • تیچر خان ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    2 0
    جناب آقای سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با همت و عزمی که در شما و امثال شما میبینیم بزودی not only شاهد تناسب تعداد متکدیان تهران با جمعیت آن خواهیم بود but also به مرحله صادرات هم خواهیم رسید...
  • علی خان IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    من عاشق نسبت گرفتن هستم ، اگر n متکدی داشته باشیم و m جمعیت باشد ،، مطمئن باشید اینها در ی نقطه ای با هم نسبتی دارن ،، اگر ی خط بکشیم این خط از n متکدی تشکیل بشه و ی خط دیگری رسم کنیم که از m جمعیت تشکیل بشه در ی جا اینها همدیگر را قطع کنند اون نقطه نقطه نسبت n وm است ،، اگر همدیگر را قطع نکنند آن موقع یا همه n هستن یا همه m
  • احمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    نماینده محترم نگران نباشند یه افزایش قیمت دیگه تعداد متکدیان به تعداد دلخواه نماینده محترم خواهد رسید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس