کد خبر 1351412
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
قربانی: کل ورزشگاه برای منصوریان بلند می‌شدند و باید احترام او حفظ شود/ استقلال چه کار کند که برخی راضی شوند؟

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که علیرضا منصوریان جزو بازیکنان بزرگ تاریخ این باشگاه است و باید احترام این مربی حفظ شود.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص وضعیت استقلال و بازی حساس روز پنجشنبه برابر پرسپولیس گفت: دربی قطعاً یک بازی مهم و تعیین کننده است و استقلال هم فاصله خوبی با پرسپولیس ایجاد کرده است. این آخرین فرصت پرسپولیس برای کم کردن فاصله با استقلال است و فکر می‌کنم شاهد بازی جذابی باشیم. امیدوارم استقلال مثل اکثر مسابقاتش با ارائه یک بازی منطقی 3 امتیاز را بگیرد و اختلافش را با پرسپولیس بیشتر کند. شانس برد استقلال را در دربی بیشتر می‌دانم.

وی در ارتباط با برخی انتقادها از استقلال و اینکه بعضی بر این عقیده‌اند که آبی‌پوشان زیبا بازی نمی‌کنند، اظهار داشت: استقلال به جایی رسیده بود که فقط باید نتیجه می‌گرفت و فرهاد مجیدی هم به‌خوبی این موضوع را فهمید. نمی‌دانم استقلال باید چه کار کند که برخی راضی شوند؟ این تیم در ساختار دفاعی و با توجه به حضور مربی ایتالیایی عالی کار  و از لحاظ موقعیت‌سازی هم در چند بازی گذشته خوب عمل کرده است. همین منتقدان اگر استقلال خیلی زیبا بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت، به شدت از کادر فنی انتقاد می‌کردند.

قربانی در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال و صنعت نفت و ناراحتی شدید علیرضا منصوریان از مجیدی خاطرنشان کرد: صحبت‌های منصوریان را دیدم و نمی‌دانم چه باید بگویم. منصوریان و خرمگاه مثل برادرهای بزرگ من هستند و خیلی هوای من را داشتند، منصوریان وقتی به زمین می‌آمد کل ورزشگاه برایش بلند می‌شدند. او جزو بازیکنان بزرگ در تاریخ این باشگاه است و باید احترامش حفظ شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس