کد خبر 1351375
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
تعلیق موقت گفت‌وگوهای میان ایران و عربستان سعودی

منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان اعلام کردند که گفت‌وگوهای میان ایران و عربستان سعودی به صورت موقت تعلیق شده است.

به گزارش مشرق، منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان اعلام کردند که ایران به صورت یک طرفه گفتگوها با عربستان سعودی را موقتا تعلیق کرده است.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگوی ایران و عربستان چهارشنبه در بغداد برگزار می‌شود

«فؤاد حسین » وزیر خارجه عراق در حاشیه کنفرانس آنتالیا اعلام کرده بود که دور پنجم گفت‌وگوهای ایران و عربستان سعودی روز چهارشنبه در بغداد برگزار خواهد شد.

«فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز چند روز پیش از احتمال برگزاری دور پنجم مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران خبر داده بود.

ایران تاکنون زمان مشخصی را برای پیگیری گفتگوها با عربستان سعودی اعلام نکرده اما خبرهای غیر رسمی حاکی از این بود که برای برگزاری دور پنجم گفتگوها میان ایران و عربستان سعودی در روز چهارشنبه هفته جاری توافق شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عدی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    مصلحت قرباتی می شود یا حقیقت؟!!!
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    عربستان از ترس برجام و اینکه مشکل ایران با جهان مرتفع بشود و بالطبع بسته شدن دست و پای آمریکا در رویایی با ایران میره توی بغل اسرائیل
  • مهدی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    چه عجب! تا این لحظه ندیدم مسئولی در ایران جنایت آل نحس رو محکوم کرده باشه! شاید از ترس اینکه باز بهانه ای نشه که بگن اینا رو ایران تقویت و تجهیز کرده و از فردا تعداد بیشتری اعدام بشن! اما اگر به خاطر بهم نخوردن حج و... چیزی نگفتند حق ندارند خودشون رو شیعه بدونند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس