کد خبر 1351296
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
کیهان

گفت: رسانه‌های غربی و غربگداهای داخلی در یک حرکت مشترک اعلام کرده‌اند که توقف مذاکرات وین به خاطر کارشکنی روسیه است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: رسانه‌های غربی و غربگداهای داخلی در یک حرکت مشترک اعلام کرده‌اند که توقف مذاکرات وین به خاطر کارشکنی روسیه است!

گفتم: ما اعلام کرده‌ایم که باید تحریم‌ها لغو بشود و آمریکا تضمین بدهد که بدعهدی نکند ولی آمریکا که حاضر نیست تضمین بدهد با همدستی سه کشور اروپایی، مذاکرات را متوقف کرده است. اگر همین حالا هم تحریم‌ها را لغو کند و تضمین بدهد، توافق امضا خواهد شد.

گفت: پس این غربگداها چه می‌گویند و چه اصراری دارند که آمریکا را تبرئه کنند؟!

گفتم: ‌ای عوام ! بیخود نبود که نتانیاهو آنها را اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌دانست‌!

گفت: وقتی آمریکا متحدان اصلی خود مثل اشرف‌غنی در افغانستان و زلنسکی در اوکراین را فدای منافع خود می‌کند، این یک مشت غربگدای داخلی چه امیدی به آمریکا بسته‌اند؟!

گفتم: مورچه‌ای با زرافه ازدواج کرده بود. بعد از چند روز مادرش زنگ زد و پرسید کجایی؟ گفت؛ از گردنش بالا رفته و به دهانش رسیده بودم که عطسه کرد و پرت شدم روی زمین! بهش بگو عطسه نکنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    1 0
    جالب بود
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    3 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 0
    دانشمندان هسته ای باید ساخت پیش ران هسته ای را شروع کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس