کد خبر 1350984
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
گوشی سونی

رندرهای جدیدی از طراحی گوشی Sony Xperia Ace III به نمایش گذاشته شدند که در این گزارش کوتاه می بینید.

به گزارش مشرق، هر چند وقت یکبار، شرکت سونی از Xperia Ace جدیدی رونمایی می‌کند، مجموعه‌ای از گوشی‌های کوچک منحصر به فرد ژاپنی که نسخه اصلی آن در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. پس از آن گوشی هوشمند Ace II در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و اکنون نسخه سومی از این سری در راه است.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و ابعاد ۱۳۹.۷ در ۶۸.۷ در ۹.۱ میلی متر است. برای مقایسه، اکسپریا ۱۰ III (با نمایشگر ۶.۰ اینچی و نسبت ابعاد متفاوت) ابعادی ۱۵۴ در ۶۸ در ۸.۳ میلی‌متری دارد، در حالی که آیفون ۱۳ مینی ۱۳۱.۵ در ۶۴.۲ در ۷.۷ میلی‌متر است؛ بنابراین این گوشی سونی کوچکترین گوشی موجود نیست، اما کوچکتر از اکثر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است.

رندرهای گوشی کوچک سونی Xperia Ace III +عکس

همچنین یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در بالاِ گوشی قرار دارد. شیار های سیم کارت در سمت چپ قرار دارد و ما تعجب نخواهیم کرد اگر جایی برای کارت microSD در آن گنجانده شود چون مدل‌های قبلی Ace دارای فضای ذخیره سازی قابل ارتقا بودند، همچنین حسگر اثر انگشت نیز در سمت دیگر گوشی قرار دارد.

گوشی هوشمند Sony Xperia Ace III قرار است در ماه ژوئن عرضه شود، البته سونی هنوز چیزی را رسما تایید نکرده است. نکته دیگر هم این است که این مدل‌ها معمولاً منحصر به ژاپن هستند، بنابراین به احتمال زیاد گوشی هوشمند Ace III را در بازار جهانی نخواهیم دید.

رندرهای گوشی کوچک سونی Xperia Ace III +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس