به گزارش مشرق، به کشورهایی که روسیه را محکوم نکردند، واکسن نمی‌دهند!

دقت کردید؟ "واکسن نمی‌دهند.

به کشورهایی که روسیه را محکوم نکردند، واکسن نمی‌دهند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    63 4
    تو ،شر مرسان خیرت پیشکش.
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      28 6
      والا واکسنت اگه واکسن بود اینقدر کشته نمیدادید خومون چند نوع مختلف داریم بهشون میدیم پلشت
    • یوسف IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      24 4
      چه بهتر! بیان از ما بخرن که خیلی از واکسنای اونا بهتر و سالم ترن!
    • صفدرقلی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      2 0
      رسما دنیا شده دیوانه خانه!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    73 16
    آقا آدم واقعأ باید به ایران و رهبری دانا و آینده نگرش افتخار کنه که این روزها رو پیش بینی میکردن!!! اون غربگداهای فایزر پرست کدوم گورین حالا ؟؟!! نظری ندارن؟؟! دو سال دیگه هم حتمأ میگن زنها و دخترها تونو بفرستین اینجا تا بهتون واکسن بدیم!!! البته فکر کنم غربگداها نه تنها مشکل ندارن بلکه کلی هم افتخار خواهند کرد!!!!!!
    • م IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      11 24
      یکم عفت کلامم داشت باشی باز همه میفهمندمال کدوم جناحی ولازم نیست حتما شعورت رونشون بدی که نظرت روسریع منتشرکنند،این رسانه دائم برات ازاین تیترهای این مدلی میزنه حالا راست یادروغ ،مهم اینه که باب میل امثال توئه پس زیادجوگیرنشو وازخودت مثال بزن
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      12 2
      احسنتم وقتی وابسطه و گدا باشی سوارت میشن و جرت میدن
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      18 3
      اولا واقعأ دوره آخر الزمان شده، غربگدا میگه عفت کلام!!! توهم نمیخواد زیاد لفظ قلم حرف بزنی، کاملا معلومه مال کدوم جناحی و از کی طرفداری میکنی!! دوما این دوستمون عین حقیقت رو گفته، وقتی غربگداها به بلاهایی که یانکی‌ها سر زنها و دخترهای ژاپنی تو اکیناوای ژاپن میارن اصلا توجه نمیکنن و فقط تلفن پاناسونیک تو کاخ سفید میبینن معنیش چیه؟؟!! سومأ دروغ رو تو اون شبکه هایی که امثال تو صبح تا شب تماشا میکنی مثل عنتر نشنال میگن نه مشرق!! و چهارمأ در این مورد فقط میشه از عشاق غرب مثال زد چون بقیه دنبال این چیزا نیستن!!
    • سجاد IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      4 3
      جناب م شما هم معلومه از کدوم قماشی شما هم سکوت کنی بهتره
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      4 0
      بخشی از نطرت صحیح و کامل است و بخشی از آن اصلا با ادب یک مسلمان سازگاری ندارد. وقتی از مقام معظم رهبری حفظه الله تعریف می کنید متوجه الباقی سخنان نیز باشید زیرا بخش دوم حرفهای شما هیچ سنخیتی با نظرات ایشان چه از نظر دینی و ادبی و اخلاقی و چه از منظر ملی ندارد. لطفا در نظر دادن دقت کنید تا اگر حق گوئی هم می کنید جذب حداکثری داشته باشد نه اینکه بخشی از مردم را به خاطر یک بی عفت کلامی برنجاند. کسی که ایرانی و مسلمان است مطمئنا برای ناموسش اهمیت قائل است ، ادب مرد به ز دولت اوست.
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      3 0
      در مورد ایرانی و مسلمان حق با شماست ولی ما راجع به افرادی صحبت میکنیم که خودشون از مسلمان بودنشون شرم دارن و ایرانی هم نیستن چون به محض اینکه غربی‌ها یه دلار بزارن کف دستشون وطنشونو میفروشن!! این همه اپوزیسیون و ورزشکار فراری و غیره چه کسانی هستند؟! اینها مسلمانند یا ایرانی؟! به نظر بنده هیچ کدوم!!!!
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    27 6
    مگه از اینا بعیده ؟ تهدید ، تطمیع ، تحریم زبان دیپلماتیک همیشگی اینا با دیگر کشورها بوده .
  • مصطفی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    14 10
    چقهههههههههههههه من از این مرتیکه بدم میاد چقهههههههههههههه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    3 4
    بازیگری که بجای اسکار؛ جایزه صلح نوبل می گیرد ؛ جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 3
      دردنیای سیاست یک سری آلت دست و گاو شیر ده بایدن و غربن و یک سری هم سگ نگهبان پاچه بگیر پوتین و شرق. یه سری متوهم هم خودشون رو عقل کل میدونند و گاه وبیگاه مستانه عرعر خرکی سر میدهند و ملتی رو گرفتارتحریم میکنند. و اونقدر کورذهن و خودشیفته ان که حالیشون نیست این دو ابر تجاوزکاربرای چاپیدن دنیا از ازل دستشون تو یک کاسه بوده و خواهد بود . جای دوری نریم اگر گوشه چشمی حداقل به دلقک بازی های این دو ابر پست فطرت درمذاکرات برجام در وین هم داشته باشیم باید تا حالا میفهمیدین. نه کارشناس عزیز ، نه شما به لحاظ بغض و عناد با غرب خودتو تو دامن کثیف شرق بنداز و نه شیفتگان و سینه چاکان شرق ، پوتین رو ناجی جهان فرورفته در فلاکت ونکبت سیاست های کثیف.
    • SE ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      4 0
      کسی که اختلاسچی جند هزار میلیاردی را با کیف قاپ خیابانی یکی می داند قطعا حامی اختلاسگر است. آمریکا اینهمه در دنیا تجاوز کرد. حالا یکبار هم روسیه اینکار کرد. ازه آنهم نه به آن سر دنیا. به کشوری که هزار سال جزو خاک خودش بوده است.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    13 7
    خیلی جالبه که غربگداها پیداشون نیست!! دارن مشورت میکنن این مطلبو یه جوری یه جناب رئیسی ای، چناب پوتینی کسی ربط بدن هنوز راهی پیدا نکردن!!!! خخخخخخخ
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    10 2
    تف بهروت گربه چشم آبی بیشرف مرگ آمریکا شکر خدا ایران خودش واکسن تولید میکنه درود بر دانشمندان ایرانی( سرافراز باشی ای وطن من)
    • حمید ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 7
      البته بعد از واکسنهای چینی و روسی و ...
    • امید IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      3 0
      داشتن ایرانی سرفراز آرزوی هر ایرانی هست ولی اعتماد به نفس کاذب و متوهم بودن نتیجه ای جز غره شدن، قانع شدن ، تنبلی و شرایط فعلی کشور نیس، باید واقع بین بود، کشور ما به کار و تلاش چند برابر کشورهای دیگه نیاز داره آنکس که نداند و نداند که نداند......
  • ساسان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    10 4
    خوی اصیل ددمنش کاپیتال امپریالیسم آمریکا در یک نگاه. قابل توجه غربگدایان خائن.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    10 3
    طویله قانونمدارتر از دنیای غرب است
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 5
      مثلا جنابعالو چوخ چوخ قانون مداری. ساقووووووووووول یالاندان
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    10 12
    خوب این کشورها برن واکسنشون رو از روسیه بگیرن اینکه دعوا نداره
    • سیدیوسف هاشمی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      3 0
      خلاصه و خوب
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      4 2
      اونو که میرن میگیرن، منتظر دستور تو نبودن، منتهی رذالت و خباثت اربابتو نمیتونی ماله بکشی!!! عجب این یانکی‌های گاوچرون حرومزاده هستن!!!!
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      16 1
      یعنی اینقدر که امثال تو عاشق مدیران حیوان مسلک غرب هستند خود مردم این کشورها نیستن!! اینا میگن همه باید برده ما باشن اونوقت تو ازشون طرفداری می کنی؟ اونوقت نوع دوستی و حقوق بشر و .... که ازش دم میزنن رو چطوری توجیه می کنی؟
  • مجید IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    4 1
    اصل حرف انقلاب نه شرقی نه غربی است
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      2 8
      بله طرفداراي پوتين وبايدن لنگه ي همن
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      2 4
      اولا شرقی وجود ندارد، دومأ شما 43 سال نه غربی شو اجرا نکردین، ما هم چند سال میخوایم نه شرقی شو اجرا نکنیم، مشکلیه؟؟؟!!!
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      2 2
      ۱۲:۰۶ اخی اوکراین هم مثل تو فکر کرد اگر نوکر امریکا باشه نونش در روغنه ولی فعلا خودش تو روغن داغه راستی چه خبر از ازمایشگاههای بیولوژیکی ارباب امریکایی ات در اوکراین؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    3 3
    کار خوبی می کنه . منتها ما بدبختیم ، غلام و نوکر روسیه و چین هستیم . نوکر و غلام بدبخت بیچاره که نمی تونه اربابش را محکوم کنه
  • سیدیوسف هاشمی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 0
    در اکثر فیلمها و داستانهای جنگی می بینیم وقتی خائن ها از داخل ضربه میزند دژهای خیلی مستحکم هم پاشیده اند بنده کارمند یک ارگان دولتی هستم با 25 سال خدمت متاسفانه افرادی را در راس کار میبینم کارهایی را انجام میدهند که دشمن هم انجام نمیدهد اما چند مسئله ایجاد میشود : - اگر شخصی در رده های پایین کوچکترین اعتراضی کند ریشه اش را می سوزانند -اگر حتی با دلیل و مدرک موارد را مطرح کند چون عوامل شبکه ای هستند هیچ اتفاقی نمی افتد - به قول چرچیل در یک سیستم معیوب اگر مدیر گفت ماست سیاه است شما هم از اوتمجید کنید همچنین درسیستم معیوب اگر مشکلی را مطرح نمودید علاوه بر آن مشکل یک مشکل دیگر هم به سیستم اضافه می شود و آن شمائید در نهایت همه عوامل دست در دست هم می دهند و نوعی تنفر نهفته ایجاد می کنند از بد روز گار است که هم وطن ما در سوریه کشته شود و آدم احساس ناراحتی نکند چرا چون همان تنفر خودش را بروز می دهد
  • سید فروزان CH ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    3 2
    احمق بایدن ،خبر ندارد کشورهایی که روسیه را محکوم نکردهاند کلا از واکسن کثیف امریکایی استفاده نکرده و نمیکنند
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 2
    می خواستی متجاوزرو محکوم کنی
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      لعنت برغرب ولعنت برشرق ولعنت برمتجاوز. ولی اگه مقداری مظالعه کنی بعداز ازهمپاشیدن شوروی بقول شما عشاق غربی .شرق. غربو شرق معلهده هائی باهم امضا وکلاه گشادی سراوکراین گذاشتند که الان میخان سرما بزارن .یعنی هرچیز بدرد بخور دفاعی داری تحویل بده وما هم غرب وهم شرق ازتو دفاع میکنیم. واز جمله امریکا تعهد کرد که حتی یه دونه ازکشورهای شوروی سابقو عضو ناتو نکنه وحتی 2 میل بطرف این کشورها نره .اما درطول تاریخ بشریت گاوچرانهای شیطان پرست هرگز بهیچ تعهد بین المللی عمل نکرده اند. هزاران تعدی به کشورهای شوروی سابق کردند تا روسیرو محاصره کنن. همه جزئیاتو نمیتونم دراینجا بنویسم. تجاوز به اوستیای جنوبی . وانقلابهای رنگی متعدد ونهایتا به اوکراین .مطمئنا اگه روسیه ترس موجودیت نداشت به اوکراین حمله نمیکرد .تازهچند ماهی بود که اوکراین باتوپخانه پی درپی دونباسو ووو غیره میزد . وجدانا ماهم بودیم باید کاریرو که پوتین مرد میکردیم .گرچه درظاهر تجاوزه.لعنت بغربگرا وشرق گرا .ولی زرنگ کسیه که ازهمه بنفع ملتش استفاده .واین کار از امریکا محاله .یعنی شیطان شر محضه .= اصلا خیری دروجودش نیست که کسی استفاده کنه .هرکشوری توسعه پیدا کرده نتیجه زحمات حکومت وملتش بوده .نزدیکی بشیطان نتیجش نابودیو ذلته.محاله که خیری بکسی برسونه. درزمان پدرانمون صدسال تحت سلطه انگلیسو امریکا بوده ایم که هیچی نداشتیم دکتر ازبنگلادش . پنیر از اروپا واقعا نود درصد مردم فقط شب عید پلو رشته میخوردند . 80 درصد ملت بیسواد .سرتو درد نیارمالبته ازوضع کنونیم راضی نیستم .نتیجه حکومت سیو پنج ساله غربگرایان همینه
  • منتقد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 1
    بهتر چون این واکسن های بی اثر بدرد نخور نتیجه ای ندارد
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 0
    ببین دنیا رو چطوری سحر کردن که برای واکسن فلج کننده فایزر هم منت میذارن و از جنگ اکراین هم برای بازار گرمی خودشون استفاده می کنن
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    بدبخت نوکرها ونوکرصفتها اربابها دعوا می کنند نوکرها تمجید وتکریم می کنند وای از بسی rat اغا
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      کی گفته اونا اربابن؟
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    3 4
    بجر چند کشور با رژیم های دیکتاتوری و عقب افتاد مانند کره شمالی و کوبا و ونزوئلا و روسیه سفید . جند کشورکوچک افریقایی و ما بقیه دنیا روسیه محکوم کردن
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      4 3
      عقب مانده ترین کشورها در جهان که اولیش کدخداته بعلاوهٔ کانادا و انگلیس و بقیهٔ تروریست‌ها!!! اون کشورهایی که نام بردی اسمشون کشورهای آزاد و غیر نوکر غربه، مفهوم شد!!!
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 1
      روسهای احمق و حامیان دیکتاتوری کثیف روسیه یادشون رفته که باچه افتضاحی از افغانستان فرار کردند و حالا ممکنه برای مدتی اوکراین رو اشغال کنندولی درنهایت دست ازپا درازتر البته همراه با یک ننگ و رسوایی ابدی باید دمشان روی کولشان بزارند برگردند به کشورشون و صد البته با یک اقتصاد ورشکسته وازهم پاشیده و ...
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 0
      یانکی‌های گاوچرون حرومزاده یادشون رفته مثل سگ پاسوخته همین چند ماه پیش عو عو کنان از افغانستان فرار کردن اومدن تو اوکراین کرم بریزن که جناب پرزیدنت پوتین همچین زده تو اون دهن کثیفشون که فعلا دارن دور خودشون میچرخن و وقتی به هوش بیان اوکراین آزاد شده!!!
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    استقلال سیاسی داشتن.یک کشور در این جنگل کار ساده ای نیست. راز تلاش برای ایران مقتدر و پیشرفته را در این جنگل باید بیشتر فهمید
  • یه مامان با حال IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 8
    واکسن بدید یاندید برای من وخانواده ام که فرقی نداره کو برکت وپاستوکوک زدیم،خاک تو سرت آمریکایی های خوک صفت کل وجودتون کرم است و از هرچیزی گرو کشی میکنید حتی ازجون مردم. خاک تو سرتون غربگداها واسه کی خوش رقصی میکنید اینکه (آمریکا) واسه جونتون هم ارزش قائل نیست.
  • امید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    طرف صحبت از پیشرفت ژاپن محله جنوبی می‌کنه اصلا نمیدونه معنی ومفهوم کاپیتالاسیون (که امام خمینی در سال1342با آ ن مخالفت کرد )چی هست اگر یه سرباز امریکایی به دختری تجاوز کنه محاکم اون کشور حق مداخله ندارن باید در خاک امریکا توسط قاضی امریکایی و طبق قانون امریکا محاکمه بشه این قانون هنوز بعد 70#سال در کره جنوبی وژاپن اجرا میشه جالبتر اینکه در زمان شاه هم اجرا میشد که امام خمینی مخالفت و فداییان اسلام )نواب صفوی) با ترور حسنعلی منصور قانون کاپیتالاسیون ملغی گردید کمی تاریخ بخونیم غرب گدا نباشیم فضای مجازی بازی با تاریخ خوانی فرق داره
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    دست گدایی به جهان دراز کردند که همه دنبال اینها بیفتند این گند جمع کنند خدا بدتر از این سرشون بیاره تمام بدبختی های دنیا از این امریکاییها و اسراییلی ها است امیدوارم درسی بشه برای بقیه
  • فكرمكني IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    اكروراين باما خوب نبودزمان هواپيما كه خودشان زدن چقدرايران ازيت كردن روسيه هم برامرزش رودرخطرديده مثل ايران زمان باكو .ناتوفمرميكنه قوي هست بخداجنگ بشه امريكا اول سربازهاي كشورهاي ديگه روميفرسته جلوسپرميكنه مال خودشان عقب .رهبري عشق است با دانايي كارجلوميبره
  • علی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    فعلا که آمریکا 2 سال هست درصدرکشته ها کرونا همیشه هست ماکه خودمون واکسن ساختیم برو گمشو نخواستیم ازشما تروریست‌های ادمکش
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    1 0
    به نظرم میاد تاثیر واکسن چینی از واکسنهای امریکایی و انگلیسی و روسی بیشتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس