کد خبر 1350705
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
خاندوزی: امضاهای طلایی را به حداقل می‌رسانیم

وزیر اقتصاد گفت: متأسفانه برخی دستگاه‌ها ملاحظه‌کاری و بخشی‌نگری عمل می‌کنند، تلاش داریم که اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های امضاهای طلایی را به حداقل ممکن برسانیم.

 به گزارش مشرق، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان نوشهر با اشاره به وجود موانع پیش پای فعالان اقتصادی استان مازندران اظهار داشت: تلاش داریم که اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های صدور مجوزها را به حداقل ممکن برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه اساساً قابل قبول نیست که پیش پای فعالان اقتصادی زنجیر وجود داشته باشد، گفت: جلسه‌ای نیست که در آن بحث معطل شدن فعالان اقتصادی در گیرودار ایجاد اشتغال و ارزآوری مطرح نباشد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید دست کسانی که در این شرایط جنگ اقتصادی در کشور رونق تولید و اشتغال ایجاد می‌کنند را ببوسیم، گفت: متأسفانه دستگاه‌های استان با ملاحظه‌کاری و بخشی‌نگری عمل می‌کنند، تلاش داریم که اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های امضاهای طلایی را به حداقل ممکن برسانیم.

خاندوزی با اشاره به اینکه می‌دانیم که هنوز در اول راه هستیم و چالش و موانع بسیاری در مسیر وجود دارد، از مسئولان استان در مسیر کمک به راهبرد آیت الله رئیسی خواست کمی خودشان را در آن‌طرف میز ببینند و نیازمندی‌های فعالان اقتصادی را بیشتر درک کرده و بدانند که با شکل‌گیری هر فعالیت استان به شدت بر افزایش منافع اقتصادی استان تاثیر می‌گذارد، امیدواریم که مدیریت عالی استان با محوریت همین بحث، دستگاه‌های اجرایی را به خط کنند.

وزیر اقتصاد  بر لزوم همگرایی به جهت تغییر دادن رویه‌های مضر و نامطلوبی که گاه در بین نظام اجرایی کشور دیده می شود، تاکید کرد و اذعان داشت: پیشرفت اقتصادی بدون اصلاحات و بلکه بدون انقلاب اداری در حوزه بروکراسی‌های اجرایی کشور حاصل نخواهد شد، این اتفاق باید در کف میدان اقتصاد شهرها رقم بخورد تا منجر به سهولت انجام فعالیت‌های اقتصادی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    با سلام تغییر نظام کسب و کار و صدور مجوزها یک پیش فرض انقلابی است . این پیش فرض از جهان بینی و بینش دینی و نوع نگاه اسلام و انقلاب اسلامی به انسان و شأن و منزلت او و همچنین فلسفه متعالی کرامت و خلقت انسان الهام گرفته است و در این بین نهادها و دستگاه ها و سازمان ها ابزارهای و منظومه سازمانی تحقق بخش این رویکرد بشمار می روند. بنابراین تغییر رفتار دولت یک دکترین قطعی است و نباید با محافظه کاری دولتمردان حق را با باطل در آمیخته شود. این جمله آقای خاندوزی که ما امضاهای طلایی را به حداقل می رسانیم همان محافظه کاری است که عواقب سهمگینی در خواهد داشت و در واقع دروازه ای که همچنان بر روی طاغوت و طاغوتیان باز خواهد ماند.ذاسلام با خلوص و تزکیه طرف حساب است و با آب مضاف طهارتی وجود نخواهد داشت. پس، برادرم من ، دست از این محافظه کاری بردار، یا میتونی ، بمان نمیتونی ، خدا حافظی کن, امروز این تحولات صورت بندی یک جنگ تمام عیار و در واقع انتخاب نفسانی بین حق و باطل است که بعدها با قانون و مقررات محکم و طول بندی می شود. امیدواریم آقای خاندوزی حرفش را پس بگیرد و انقلابی تر عمل کند و بگوید انسان مسلمان آزاده ای که می خواهد در زیر آسمان آبی از سفره و خوان الهی ارتزاق کند از قید و بند دولت هیولایی نجات دهد.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    اون حداقلهای مونده بناست کیا باشند؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس