زمستان امسال بدون قطعی گاز و خاموشی سپری شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و درایت وزارت نفت توانستیم زمستان را به‌خوبی و بدون قطعی گاز و خاموشی سپری کنیم.

 به گزارش مشرق به نقل از وزارت نفت، محمد طلا مظلومی گفت: با مدیریت مناسب، گاز بخش خانگی بدون قطعی تأمین شد و امیدوارم دولت با همین رویکرد، خدمت‌رسانی به مردم را تداوم بخشد. با تدابیر وزارت نفت ما مشکل کسری و کمبود گاز نداشتیم و مهم‌تر اینکه سرمای زمستان را بدون کمبود گذراندیم.

وی افزود: واقعیت آن است که دولت قبل اقدام‌های مناسبی بر اساس برنامه پنج ساله ششم توسعه برای تأمین گاز مورد نیاز کشور انجام نداد، اما با درایتی که وزارت نفت و نیروهای جهادی این وزارتخانه در دولت سیزدهم داشتند توانستیم زمستان خوبی را بدون قطعی گاز و خاموشی سپری کنیم.

گفتنی است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست روز یکشنبه هیئت دولت (۸ اسفند) پس از دریافت گزارشی مبنی بر عبور از اوج مصرف گاز و برداشته شدن همه محدودیت‌ها برای صنایع در زمینه مصرف گاز، ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیران نفت و نیرو و کارکنان این دو وزارتخانه برای تأمین پایدار گاز و برق در فصل زمستان با وجود افزایش مقدار مصرف، آن را نمونه‌ای موفق از مدیریت امور به نفع مردم دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 1
    اوه..چه کار بزرگی....اونم در سال ۲۰۲۲...اونم با این همه منابع...اونم در کشوری که ادعای قدرت اتمی داره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس