کد خبر 1350503
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
الهامی: بزرگترین گناه سپاهان فوتبال با برنامه است/به بازی فردا توجه دارم نه استقلال

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بزرگترین گناه نویدکیا و سپاهان ارائه فوتبال خوب است.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: خوشحالم که با تیمی بازی داریم که خلاق و با برنامه، با شخصیت، منظم و با ریتم خوب و با ساختار بازیمی کند. هرچه خوبی هست در این تیم یک جا وجود دارد. سپاهان کادر فنی، مدیریت و بازیکنان و هواداران و ورزشگاه خوبی دارد.

وی ادامه داد: فردا بازی سخت اما با ریتم و تاکتیکی خواهیم داشت. سپاهان نه از لحاظ کیفیت بازی بلکه از لحاظ امتیازی به آن چیزی که لایقش بوده نرسیده است.این تیم فوتبال با برنامه‌ای بازی می‌کند و به آنها تبریک می‌گویم. بزرگترین گناه سپاهان فوتبال خوب و با برنامه است. اگر درباره کیفیت صحبت کنیم باید گفت سپاهان و نساجی دو تیمی هستند که فوتبال خوبی بازی می کنند.

سرمربی نساجی همچنین اظهار کرد: از بازی با سپاهان با این مربی و بازیکنان خوشحالم و امیدوارم بتوانیم بازیکنان ما نمایش خوبی داشته باشند و ویترین فوتبالی خوبی به نمایش بگذاریم.

الهامی درباره مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: چهار پنج مصدوم داریم که ممکن است تا فردا برسند اما شرایط بازی به شکلی است که اگر در مقابل سپاهان اشتباه کنید تنبیه می شوید.

وی درباره حواشی پیرامون استعفای نویدکیا گفت: برگشتن محرم نویدکیا باعث فایده برای فوتبال ما و نبودن وی ضرر به فوتبال است. گناه نویدکیا فوتبال خوب بازی کردن است و تاوان نمایش خوبش را می‌دهد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. خوشحالم که این مربی به فوتبال برگشته است. از آقای ساکت هم که مدیر خوبی است انتظار دیگری هم نمی رفت.

وی درباره نتیجه قرعه کشی جام حذفی نیز گفت: الان به بازی ساعت ۱۶ فردا توجه داریم اما در کل استقلال یکی از تیم های خوبی است که خوشحالیم با تیمی بازی می کنیم که فوتبال خوب و با برنامه ای دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس