تاکید وزیر دفاع طالبان بر تامین امنیت مرزهای افغانستان

وزیر دفاع طالبان در دیدار از ولایت‌های حوزه غرب افغانستان بر تامین بهتر امنیت مرزهای این کشور با کشورهای همسایه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «محمد یعقوب مجاهد» وزیر دفاع طالبان به همراه فرمانده سپاه ۲۱۵ «العزم» و هیئت همراه جهت بررسی وضعیت امنیتی و مرزهای حوزه غرب افغانستان به ولایت «نیمروز» سفر کرد.

بیشتر بخوانید:

حامد کرزی: ممنوعیتی برای تردد در داخل افغانستان ندارم

براساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت دفاع طالبان، ملا یعقوب در این سفر ضمن دیدار از مرز افغانستان با ایران، از سد کمال خان و مرز پاکستان نیز دیدار کرد و بر اتخاذ تدابیر بهتر برای تامین امنیت این مناطق تاکید نمود.

وی در ادامه سفرش ضمن دیدار از مقر سپاه ۲۱۵ العزم در ولایت هلمند خطاب به نیروهای طالبان نیز گفت: «شما با قبول خطرات جانی و مالی فتح و کامیابی را نصیب شدید و با تحمل صبر و بردباری و بیرون نمودن افراد مفسد از صفوف خود می‌توانید نظام اسلامی را نیز به پیروزی برسانید.»

این درحالی است که چندی پیش «لطیف‌الله حکیمی» رئیس کمیسیون تصفیه طالبان با اعلام اخراج ۴۳۵۰ نفر از صفوف طالبان گفته بود که روند تصفیه تکمیل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    2 3
    لطف کنید مرزها تون رو بیشتر کنید تروریست ها و قاچاقجیان مواد مخدر .. یا مهاجرین غیرقانونی افغانی وارد خاک ایران عزیز نشوند .. هر کجا رو نگاه می‌کنیم شده افغانی ... !!! گویا ایران شده افغانستان !!!
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 2
      اون دیگه باید از امریکا و غرب (که شاید دوستان شما باشن!) طلب کنید،چون 20 ساله که اونجا بردن و غارت کردن، فساد و فحشاء راه انداختن! و هرچی زیرساخت بوده نابود کردن.هیچ نظری در این رابطه ها ندارید نه؟!
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      0 0
      آمریکا پرست شما و اشرف غنی بی عرضه شما افغانی ها بود گوش به فرمان اربابتون نشسته بود دستور می‌دادند اجرا می‌کرد !!! فرودگاه کابل رو خوب یاد داریم چطور از هواپیمای آمریکایی ها آویزون شده بودید !!!
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    2 0
    اشغالگران آمریکایی طی توافقات و نشست های دوحه قطر افغانستان رو تحویل تروریست های گروه طالبان و حقانی ها. کردند .. بخش زیادی از مردم افغانستان یا از ترس طالبان یا از فقر گرسنگی از افغانستان فرار کردند و بصورت قاچاق و غیر قانونی به کشورهای منطقه خصوصا" کشور ما ایرانیان آمدند .. و هزاران مشکل و هزینه برای نا ایرانیان تولید کردند ..
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    متقی رفته آنتالیا ، ،، مراقب مرز با وجود پاسپورت بدستانی که احتمالا قصد رسیدن به ترکیه دارند باشید ، حتی یکجائی مثل بگرام با پرواز قصد انتقال نیرو خاصه انتحاری داشته و در عوض قول شناسائی طالبان .. اوکراین انتشار نمیخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس