کد خبر 1350275
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
رستم قاسمی به باکو می رود

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان تا ساعاتی دیگر برای حضور در این کمیسیون به باکو می رود.

به گزارش مشرق به نقل از صداوسیما رستم قاسمی در حاشیه پنجاه و هشتمین نشست شورای مدیران هواشناسی با بیان اینکه به دعوت مقامات آذربایجان، تا ساعاتی دیگر تهران را به مقصد باکو ترک می‌کند، گفت: موضوع‌های مختلفی ازجمله ترانزیت کالا و مشارکت شرکت‌های ایرانی در بازسازی آذربایجان در دستور کار قرار دارد.

وی با ابراز امیدواری از رسیدن به توافقات مشترک میان دستگاه‌های مختلف ایران و آذربایجان گفت: واگذاری چند پروژه به طرف آذربایجانی از جمله اهداف این سفر است.

قاسمی توسعه همکاری‌های مشترک تهران - باکو در حوزه انرژی به ویژه موضوع آب، و همچنین حوزه صنعت، و ایران خودرو را از دیگر اهداف سفر خود به جمهوری آذربایجان خواند و گفت: برخی توافقات هم درحوزه‌های ورزشی، کشاورزی و مبادلات کالا در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس پانزدهمین کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان، گفت: طی این اجلاس در قالب کمیسیون‌های مشترک اقتصادی، گفتگو و تفاهمات متعددی می‌شود و در پایان اجلاس هم سند نهایی اجلاس بین طرفین امضا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 3
    حداقل چندتا شهرمون رو پس بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس