واکنش حماس و جهاد اسلامی به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ترکیه

جنبش های مقاومت حماس و جهاد اسلامی به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ترکیه واکنش نشان دادند و بر مخالفت با هرگونه ارتباط با صهیونیستها تاکید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، حماس به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ترکیه واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما مجددا بر موضع اصولی خود در مخالفت با هر نوع ارتباط با دشمن صهیونیست تاکید می کنیم.

حماس تاکید کرد: ما مخالفت مجدد خود را با هر گونه ارتباط با رژیم اشغالگر اعلام می داریم و خواستار حمایت بیشتر از ملتمان برای پایان دادن به اشغالگری و بازپس گیری حقوق مان هستیم.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد: ما استقبال از رئیس رژیم صهیونیستی از سوی ترکیه را محکوم و آنرا به مثابه جانبداری از دشمن در برابر جهاد فلسطین قلمداد می کنیم.

در این بیانیه آمده است: تلاش برای برقراری روابط با دشمن صهیونیست به مثابه تحقیر قدس و فلسطین است.

گفتنی است که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل وارد ترکیه شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 1
    احتمالا دلیل دیدار این دو خائن بزدل مربوط میشه به خیانت و اتفاقی جدید برای مسلمانان خصوصا محور مقاومت، از عزیزان سپاه خواهش میکنیم هر چه سریعتر انتقامی سخت ودردناک از این بزدل های کودک کش بی همه چیز وحشی بگیرند.سخت تر و وحشتناک تر از انتقامی که از کدخدای تروریست این وحشی ها گرفتن
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 1
    اگر شهدای مدافعان حرم نبودند الان رجب و فرزندش داعش زنان تبریزی و شیرازی و اصفهانی را جلوی‌پسرهای تبریزی شیرازی و اصفهانی به زنجیر میکشید و بعنوان کنیز به عربستان و فاحشه خانه های زیر زمینی ترکیه اروپا و امریکا میفروخت. __ کامیون کامیون اسلحه از ترکیه برای داعش فرستاده میشد.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 1
    شما خودتون که از همه طلبکارید یکبار جنایات چین بر علیه مسلمانها را محکوم کردید؟ اینهمه ایران و کشورهای اسلامی ازتون حمایت کردند شهادت دو سرهنگ ایران را محکوم کردید؟ حمایتی که همه کشورهای اسلامی مخصوصا ایران از شما میکنه از هیچ کشوری نشده
    • علی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 0
      ایران از تمام مسلمانان هم در عراق و داعش توسط مزدوران و قاتلان ترک کشته شدند اعلام بیزار و جنگ کرده و اقدامات آنها را محکوم شما بهتر از نیست قومگرایی خودتان دست بردارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس