کد خبر 1349986
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
تانک تی64

تصاویر ضبط شده از یک پهپاد اوکراینی که به نظر هدف قرار گرفتن یک تانک روسی توسط موشک جاولین را نمایش می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    6 5
    آشغال روسی
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      3 2
      اولا : تاریخ بخون تا بتونی نظر درست بدی تا عده ای رو گمراه نکنی دوما : زمانیکه در اوکراین نئونازی ها و حکومت اوکراین چندین ساله داره روس تبارها رو نسل کشی میکنه، باید جلوی این اقدامات اوکراین گرفته بشه سوما : ناتو با چسبیدن به اوکراین و نفوذ در مرزهای روسیه قطعا به سمت آسیای مرکزی و چین و ایران پیشروی خواهد کرد و کشور های یکپارچه ی شرقی رو دچار اختلال و درگیری خواهد کرد و اقدام به تجزیه ی روسیه و چین و ایران خواهد کرد چهارم : ناتو نقشه ی تجزیه ی ایران و روسیه و چین رو پیش پیش آماده کرده پنجم : اوکراین در طول سالیان متمادی اقدام به نسل کشی مسلمانان و مسیحیان کرده و این بی جواب نمی مونه ششم : آمریکا همانند فتنه 88، انقلاب نارنجی را در اوکراین به راه انداخت و رئیس جمهور متمایل به غرب رو سرکار آورد تا بتونه بحث تجزیه روسبه و چین و ایران رو عملی کنه هفتم : اگه ناتو بتونه با اشغال اوکراین خودش رو تثبیت کنه مطمئنا برای ایران دردسر ایجاد خواهد شد، پس تحلیل را درست ببینیم:روسیه اشغال گر نیست، روسیه به وقت و به هنگام به اوکراین ورود پیدا کرده که اگه ورود پیدا نکنه باعث تجزیه ی خودش و ایران و چین خواهد شد هشتم : با نظرات آبکی اذهان مردم را منحرف و به مردم دروغ نگوییم و به قول ولادیمیر پوتین : آمریکا امپراطوری دروغ است.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 0
    عین گوسفند انداخته روی جاده داره میره جلو، نه پوششی نه پیاده ای کنار تانک، اینها کجا آموزش دیدن تانک بدون پیاده یعنی یک آدم کور.
  • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    3 10
    فیلم هالیودی ساخته اند فیک است از اون دروغهای آمریکائی است - بدبخت اوکرایینی ها متلاشی شده اند. این تنفس مصنوعی ها تاثیری در احوال اوکراین ندارد
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 1
    جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد ؛ و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بی خاصیت خود را به اروپایی ها بیندازد.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    8 1
    احسنت بر مردم شجاع اوکراین
  • سهراب GB ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    هیمن روسها در طول تاریخ نزدیک نصف سرزمین ایران رو اشغال کردن . و امیدوارم انتقام مردم ما رو هم موشکهای آمریکایی از روسهای عوضی بگیرند . اگر آمریکایی ها نبودند همین بلا رو روسها به سر مردم ایران میاوردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس