کد خبر 1349753
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
صندلی بازی با اکبرپور در جشن واگذاری سرخآبی‌ها؛ «بدون دعوت که به مراسم نرفته بودم»

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حرف من این است اگر کسی را به مراسمی به نام استقلال دعوت می‌کنید، احترام بگذارید، صندلی‌ها را مشخص کنید یا دست کم یک فرد را جلوی در بگذارید که پیشکسوت‌ها را بشناسد.

به گزارش مشرق، «علی‌رضا اکبرپور» با اشاره به ناراحتی‌اش در مراسم جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کارت دعوت ما دست مهدی کشاورز یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال بود. روز قبل از مراسم به من اعلام کردند زودتر بیایید که کارتهای دعوت را بدهیم چرا که بدون کارت، ورود به مراسم ممکن نیست و من یک ساعت زودتر آمدم اما خبری نبود و با تاخیر فراوان مراسم شروع شد.

وی افزود: بعد از اینکه مراسم شروع شد، من را به داخل مراسم راه نمی‌دادند؛ بعد از اینکه چند دقیقه معطل شدم یکی از افراد مرا به داخل برد و روی یکی از صندلی‌ها نشستم.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اجرایی آمد و گفت «چرا اینجا نشسته‌اید، بلند شوید و روی صندلی دیگری (که ردیف عقب بود) بنشینید»، با اینکه ناراحت شدم اما به احترام نام استقلال این کار را انجام دادم.

صندلی بازی با اکبرپور در جشن واگذاری سرخآبی‌ها؛ «بدون دعوت که به مراسم نرفته بودم»

وی ادامه داد: دوباره یک نفر دیگر آمد و بدون اینکه مرا بشناسد با لحن نه چندان خوبی گفت از آن صندلی هم بلند شوم و روی صندلی که عکس ضربدر روی آن نصب شده، بنشینم. به او گفتم علامت ضربدر یعنی اینکه نباید نشست و جواب داد «من می‌گویم بنشینید.»

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: تا اینکه روی صندلی مورد نظر نشستم فرد دیگری آمد و گفت چرا روی این صندلی که عکس ضربدر است نشسته‌اید؛ به او گفتم همکارتان به من گفت این کار را انجام بده و من خودم توضیح دادم که نباید نشست و بعد با تندی گفت سریع از اینجا بلند شوید.

اکبرپور تاکید کرد:من هم که از این رفتار ناراحت شدم، از سالن بیرون آمدم. حرف من این است به پیشکسوت‌ها احترام بگذارید؛ ما که خودمان نیامیدم، ما را دعوت‌ کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج کبیرآسیا IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 3
    از کجا معلوم عوامل لنگی نبودن؟آخه اونها الان سوزش دارن عکسشون را به باشگاه بده ومعرفیشون کن معلوم بشه کدوم کثافت حرومزاده ای بوده تا خدمتش برسن
    • حمید ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 0
      یعنی پرسپولیس این قدر بدبخت شده که بخواد با بشین پاشوی یک بازیکن عهد دقیانوس به استقلال ضربه بزنه؟
  • گالیله IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    بزار هرچی میخوان کارشکنی کنن شما یکی از محبوبترین استقلالیهای اصیل هستید هیچ وقت بازیها و خاطرات درخشانی که با شما داشتیم فراموش نمیشود سرافراز و پایدار باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس