اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومانی برای راهداری جاده‌های کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس از اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومانی برای راهداری جاده‌های کشور خبر داد و گفت: سازمان راهداری کمبود دوبین‌های نظارتی دارد.

به گزارش مشرق، غلامرضا شریعتی اندراتی درباره مشکلات سازمان راهداری به ویژه در کمبود دوربین‌های نظارتی اظهار کرد: در بودجه رقمی برای سازمان راهداری برای نصب دوربین‌های درون شهری و برون شهری پیش‌بینی‌ کرده‌ایم و امسال هم نسبت به سال گذشته در حوزه راهداری حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: نصب این دوربین‌ها می‌تواند نقش اساسی در حوزه راهداری داشته باشد که از جمله میتوان به انضباط بخشی خودروها، سرقت و گروگان‌گیری اشاره کرد که به نوعی امینت و احساس آرامش را برای مردم به وجود می‌آورد. شریعتی افزود: در این چندسال اخیر اقدامات خوبی در حوزه راه و جاده توسط سازمان راهداری صورت گرفته است که یک نمونه آن نصب دوربین‌های نظارتی است که به نوعی جاده‌ها پایش می‌شود تا یک امنیت خاطر زیادی برای رانندگان فراهم شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: با توجه به امکانات موجود سازمان راهداری از حیث بودجه و مدیریت آن در حوادثی نظیر سیل، زلزله و تصادفات می‌توان نمره قابل قبولی به این سازمان داد و در آینده نیز تلاش می‌کنیم از منظر مالی اعتبارات بیشتری برای خریثد دوربین‌های نظارتی در نظر بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس