کد خبر 1349586
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
بیانی: دوست نداشتیم با استقلال بازی کنیم/ استرس پرسپولیس بیشتر است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که دوست نداشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با استقلال بازی کنند.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی، درباره تقابل نساجی مازندران با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: دوست نداشتیم با استقلال روبه‌رو می‌شدیم و شخصاً تمایل داشتم با تیم‌های دیگر بازی می‌کردیم. دو بازی با استقلال در لیگ برتر انجام داده‌ایم و هر دو بازی مساوی شده است. بازی مقابل استقلال در آزادی سخت است ولی ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. امسال نشان داده‌ایم فوتبال با برنامه و روی زمین را به نمایش می‌گذاریم. استقلال در صدر جدول قرار دارد و تمرکزش را روی قهرمانی در لیگ برتر گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

حریفان استقلال و پرسپولیس در جام حذفی مشخص شدند/ دربی احتمالی در فینال

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: قهرمانی استقلال دست خودش است و اگر با همین تفکری که از اول فصل داشته که گل نخورد، پیش برود صددرصد قهرمان می‌شود. سپاهان و پرسپولیس هم برای قهرمانی رقابت می‌کنند ولی همه چیز در دستان استقلال است. شش امتیاز اختلاف فرصت خوبی برای قهرمان شدن استقلال است و این تیم استرسی ندارد.

مربی نساجی مازندران و بازیکن پیشین استقلال در خصوص دربی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال باید در دربی با آرامش‌ بازی کند. هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه دربی پیش‌بینی کند چون بازی خاصی است و روی کاغذ هیچ کسی نگفته چه تیمی قوی یا ضعیف است. در دربی در لحظه‌، اتفاقات می‌افتد. مزیت استقلال اختلاف امتیازی با پرسپولیس است. فکر می‌کنم سرخ‌پوشان به مشکل خورده‌اند و استرس‌شان بیشتر است ولی دلیلی بر این نیست که از قبل بازنده باشند. استقلال باید مراقب دربی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 2
    کادر نساجی که استقلالی هستید و برای جذب فالوور قطعا به استقلال می بازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس