قرعه‌کشی جام حذفی؛ استقلال به نساجی خورد، پرسپولیس به آلومینیوم

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور برگزار شد و طی آن استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک خواهند رفت.

به گزارش مشرق، هشت تیم پرسپولیس، استقلال، آلومینیوم اراک، مس کرمان، خیبرخرم آباد، خلیج فارس ماهشهر، مس رفسنجان و نساجی مازندران تیم هایی هستند که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند.

مراسم قرعه کشی این مرحله بعدازظهر امروز سه شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد که براساس آن دربی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار نخواهد شد. برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

* خلیج فارس ماهشهر - مس رفسنجان
* استقلال تهران - نساجی مازندران
* پرسپولیس - آلومینیوم اراک 
* مس کرمان - خیبرخرم آباد

همچنین قرعه کشی مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات جام حذفی انجام شد. بر این اساس برنده بازی ماهشهر با مس رفسنجان با برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک با یکدیگر بازی خواهند کرد و برنده دیدار استقلال - نساجی با برنده دیدار مس کرمان و خیبر دیدار خواهند کرد. 

با قرعه کشی صورت گرفته تیم های استقلال و پرسپولیس تنها در صورت رسیدن به دیدار فینال جام حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه و مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

میزبان فینال این دوره از مسابقات هنوز مشخص نشده و براساس اعلام مسئولان سازمان لیگ پس از برگزاری مرحله یک چهارم نهایی بررسی های لازم در مورد شهر میزبان دیدار فینال صورت خواهد گرفت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    3 0
    امسال پرسپولیس و استقلال شک ندارم فینال جام حذفی را برگزار می کنند
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    استقلال علاوه بر داوران جادوگر هم کمکش می کنه
  • سعید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    فینال تیم مردمی پرسپولیس با تیم سازمان مافیا الاستقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس