کد خبر 1349422
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
حسرت بزرگ این است که طارمی دیر به فوتبال اروپا آمد/ عملکرد او من را شگفت زده نکرد

یک مربی پرتغالی با تاکید بر اینکه مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو مهاجم باهوشی است، گفت: تنها حسرت این است که طارمی دیر به فوتبال اروپا آمد.

به گزارش مشرق، «برونو مارینو» مربی پرتغالی که چند سال در خاورمیانه سابقه کار دارد، به تمجید از عملکرد مهدی طارمی پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن ایرانی را از زمان حضورش در الغرافه قطر زیر نظر داشته است.

وی در خصوص عملکرد درخشان طارمی در این فصل گفت: عملکرد طارمی در این فصل مرا شگفت زده نکرد. او بازیکن بسیار باهوشی است. در قطر و تیم ریوآوه او بیشتر در نقش یک بازیکن تمام کننده بود اما در پورتو او تمام کننده و گل‌ساز است.

مربی پرتغالی با بیان اینکه طارمی بین خطوط خوب بازی می کند، افزود: او یک بازیکن خارق العاده است و دومین فصل عالی خود را در پورتو پشت سر می گذارد و آمارش را بهبود می بخشد؛

برونو گفت: طارمی به خوبی از بیرون به داخل می زند که به او اجازه می دهد توپ را در فضای بین خطوط دریافت کند. همکاری او با اوانیسلون و دیگر بازیکنان خیلی خوب است. طارمی همه کاره است و بازیخوانی خوبی دارد و فضاها را می شناسد.

این مربی پرتغالی تصریح کرد: طارمی با توپ و بدون توپ بسیار باهوش است و یک بازیکن فوق العاده است. تنها حسرت و پشیمانی این است که او دیر به فوتبال اروپا رسید

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس