به گزارش مشرق، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی طی توییتی نوشت: ‏کنشهای مثبت و منفی کشورهای حاضر در ‎مذاکرات وین با هدف تامین منافع انجام می‌شود و قابل درک است. تنها عامل موثر بر تعامل ما با ۱+۴ نیز تامین منافع مردم ‎ایران است. ارزیابی مولفه‌های جدید موثر بر مذاکرات و اتخاذ ابتکارات مذاکراتی برای سرعت دادن به حصول نتیجه را در دستور کار داریم.

توییت شمخانی درباره تنها عامل موثر بر تعامل ایران با ۱+۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 0
    فقط این ابتکارات. مانند قبل کوتاه امدن ذلیلانه نباشد
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    3 0
    تیم قوی مذاکره کننده‌ی ایران به غربی‌ها فهماند که ان‌شاءالله دیگر از خطوط قرمز کشور عقب‌نشینی نخواهیم کرد؛ اکنون مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است و بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.
  • GB ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    هر کس با غربیها توافق کند خیانت کرده. الآن وقتشه که اون چیزی را که می خواهیم سریعأ بسازیم و به واق واق غربیها هم گوش نکنیم. اگر اوکراین هسته ای داشت روسیه حمله می کرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس