کد خبر 1348818
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹
برومند: استقلال چند هفته است فوق العاده بازی می کند/ دوست دارم قهرمانی با اختلاف امتیاز اتفاق بیفتد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سه چهار هفته است که این تیم فوق العاده بازی می‌کند و جذابترین بازی‌هایی که در لیگ برگزار می‌شود، بازی‌هایی است که یک طرفش استقلال قرار دارد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص برد استقلال مقابل گل گهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: خدارا صدهزار مرتبه شکر استقلال برد و خیلی  از این اتفاق خوشحالم. بازی متعادل بود ولی استقلال شانس گلزنی بیشتری داشت. پیروزی با دو پنالتی دلچسب نیست اما به بازی دلچسب امتیاز نمی‌دهند. خدارا شکر تیم سه امتیاز را گرفت.

وی افزود: الان سه چهار هفته است که استقلال فوق العاده بازی می‌کند. جذابترین بازی‌هایی که در لیگ برگزار می‌شود، بازی‌هایی است که یک طرفش استقلال قرار دارد. با وجود بازی‌های ضعیفی که در لیگ می‌بینیم، استقلال یکی از بهترین بازی ها را ارائه می‌کند، خدارا شکر نتیجه هم حاصل می‌شود و هواداران خوشحال هستند.

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی داوری مصاف این تیم با گل گهر عنوان کرد: هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت و پنالتی‌ها درست بودند.

بیشتر بخوانید:

جدول لیگ برتر پس از برد استقلال و باخت پرسپولیس

وی در خصوص اینکه آیا استقلال پتانسیل قهرمانی را در فصل جاری دارد، گفت: صددرصد و بدون شک استقلال قهرمان لیگ می‌شود اما دوست دارم این قهرمانی با اختلاف اتفاق بیفتد چون حق استقلال است. اگر کمی از شانس‌هایی که سال‌های گذشته به تیم قهرمان داده شد به استقلال داده شود این تیم می‌تواند با اختلاف به قهرمانی برسد. البته دوست دارم رقیب ما کماکان در این رقابت باشد چون باعث ایجاد انگیزه می‌شود.

برومند در مورد اینکه پس از سال‌ها جدال قهرمانی مختص به استقلال و پرسپولیس شده و به این ترتیب دربی آخر سال حساسیت بیشتری خواهد داشت، عنوان کرد: خیلی زود است که بخواهند به این موضوع فکر کنند و انگیزه‌شان پایین بیاید. زمان زیادی مانده و استقلال باید بدون باخت و حتی مساوی قهرمان شود. پیش از دربی استقلال شرایط خیلی خوبی پیدا می‌کند و با برد مقابل پرسپولیس هدیه خوبی به هوادارانش می‌دهد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد اینکه سیدحسین حسینی به تعداد ۱۰۰ بازی برای استقلال رسید، گفت: به او تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. ان‌شاالله  او بتواند به تیم ملی هم راه پیدا کند و این اتفاق در تیم ملی هم برایشرخ بدهد. استقلال سال‌ها هم دروازه خودش را بیمه می‌کرد و هم دروازه تیم ملی را اما چندسالی است که این اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: به همین خاطر باشگاه استقلال باید روی دروازه‌بان هایش مدیریت بهتری داشته باشد. حتی از دست دادن رشید مظاهری هم اشتباه بود. باید هر طور شده سعی می کردند او حفظ شود. حداقلش این بود که تیم‌های دیگر قوی نشوند. البته این شرایط از طرفی هم می‌تواند باعث بیشتر شدن انگیزه دروازه‌بان جوان استقلال شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 3
    با کمک داوران امتیاز جمع می کنند
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 3
    خیلی غرور این روزهای استقلال رو دوست دارم. با همین غرور ادامه بده.......
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    3 1
    عین بازی با پیکان و ذوب آهن و هوادار و فجر و حالا گل گوهر
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 4
    آره تو راست میگی! دیگه پنالتی های اهدائی داور خیلی داره تابلو میشه خود کیسه کشا هم فهمیدن ولی به روی مبارک نمیارن بازی با گل گهر که دیگه خیلی تابلو بود، به هر قیمتی شده کیسه امسال باید قهرمان شه
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 2
    قهرمانی تیم کیسه را به بابا حمید و کمیته داوران تبریک عرض میکنم
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 2
    فوق العاده بازی نمیکنه. فوق العاده شانس میاره از جمله دیروز
  • محسن IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 1
    سازمان مافیا شامل وزیر ورزش آجرلو خانواده مجیدی اماراتی و داورهای رشوه بقگیر و شریفات و فروزان و برزای و بازیکنهای خیانتکار استقلالی در سایر تیم ها و دادن پول به گل محمدی آشغال و حامد لک مانع قهرمانی ششم پرسپولیس مردم شد. حتی از سوی وزیر دستورداده شده قلم پای بازیکنان پرسپولیس را خورد کنند تا مصدوم شود البت با پولهای ناپاک ترلیاردی مجیدی. خدایی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس