کد خبر 1348478
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
گوشی‌های گلکسی A13 و A23 سامسونگ رونمایی شد

گوشی‌های A۱۳ ۴G و A۲۳ ۴G جدیدترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ هستند که به سری خانواده A اضافه شده‌اند.

به گزارش مشرق، گوشی گلکسی A۲۳ ۴G با نسل پیشین خود یعنی گلکسی A۲۲، تفاوت دارد، به طوری که محصول جدید دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس پنج محافظت می‌شود. دوربین اصلی گوشی گلکسی A۲۳ ۴G دارای لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ است، در حالی که دوربین فوق عریض دارای لنز پنج مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی نیز در پنل جلو گوشی ذکر شده تعبیه شده است که لنز هشت مگاپیکسلی دارد.

شرکت سامسونگ نوع تراشه به کار رفته در گوشی گلکسی A۲۳ ۴G را مشخص نکرده است، اما این محصول در چندین نسخه مجهز به چهار، شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند در صورت تمایل حافظه ذخیره‌سازی محصول را از طریق کارت حافظه افزایش دهند. گوشی گلکسی A۲۳ ۴G با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI ۴.۱ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی A۱۳ ۴G دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است، یک محافظ گوریلا گلس پنج نیز روی آن قرار دارد. این محصول از سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴.۱ بهره می‌برد و به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده است. گوشی گلکسی A۱۳ ۴G با سه، چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند از طریق درگاه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

بدنه گوشی گلکسی A۱۳ ۴G از پلاستیک ساخته شده است، ابعاد آن ۸.۸ * ۷۶.۴ * ۱۶۵.۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است. یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین‌های دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج می‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز در پنل جلوی گوشی قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

گوشی گلکسی A۱۳ ۴G با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۹۰ یورو و مدل مجهز به چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۱۰ یورو به فروش می‌رسد. هنوز فهرستی از قیمت گوشی گلکسی A۲۳ ۴G در دسترس قرار نگرفته است، اما به زودی اعلام خواهد شد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عرفان IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    0 0
    گوشی A23

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس