کد خبر 1348185
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
«رویترز» باز هم دروغ گفت - کراپ‌شده

خبر خبرگزاری انگلیسی رویترز درباره درخواست روسیه برای دریافت تضمین مکتوب درباره تاثیر نگذاشتن تحریم‌ها بر همکاری مسکو با تهران، دروغ و ناصحیح لز آب در آمد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز که بارها اقدام به خبرسازی به نقل مقام مطلع ایرانی، یا مقام ایرانی، یا منبع آگاه بدون نام بردن از این منابع کرده، روز شنبه در خبری مدعی شد که یک مقام ایرانی اعلام کرده «درخواست روسیه برای دریافت تضمین مکتوب مبنی بر این که تحریم‌ها علیه مسکو، به همکاری‌های روسیه با ایران آسیب نزند، برای مذاکرات تهران و قدرت‌های جهانی برای احیای برجام غیر سازنده است».

خبرگزاری رویترز نوشته که این درخواست روسیه برای دریافت تضمین مکتوب دو روز پیش مطرح شده است این در حالی است که این خبرگزاری انگلیسی هیچگونه خبرنگاری در تهران ندارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا، هیچ مقام ایرانی مرتبط با مذاکرات هسته‌ای و مطلع در این باره، چنین گفت‌وگویی با خبرگزاری رویترز انجام نداده و این خبرگزاری انگلیسی باز هم اقدام به خبرسازی در این برهه حساس کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کارشناس IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    لاوروف در مصاحبه خود اعلام کرد .
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    تیم قوی مذاکره کننده‌ی ایران به غربی‌ها فهماند که ان‌شاءالله دیگر از خطوط قرمز کشور عقب‌نشینی نخواهیم کرد؛ اکنون مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است. اکنون بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس