رونمایی ازمحصولات نوین سازمان صنایع دفاع در

با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در سازمان صنایع دفاع، از ۷ محصول در حوزه رزم زمینی، ۲ محصول در حوزه رزم هوایی و ۱محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

به گزارش مشرق، امیر محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با تقدیر و تشکر از تلاش مجاهدانه متخصصان صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع گفت: اهداف، سیاست ها و راهبردهای تعیین شده در حوزه تسلیحاتی و دستیابی به فناوری های پیشرفته نظامی به خوبی و نظام مند در وزارت دفاع تدوین گردیده و توسط سازمان صنایع دفاع به نتیجه مطلوب رسیده است.

رونمایی ازمحصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی+عکس

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم هوشمند سازی و افزایش دقت در تولیدات سازمان صنایع دفاع به عنوان یک راهبرد اساسی خاطر نشان ساخت: با استعانت از خداوند بزرگ و همت کارشناسان و متخصصان وزارت دفاع و کشور، محصولات آن سازمان شامل وسایل و تجهیزات انفرادی، موشک ها، بمب ها و سایر ادوات نظامی از قابلیت های عملیاتی و کارآمدی لازم برخوردار بوده که این موضوع در افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی برای اجرای مطلوب و موثر مأموریت ها نقش به سزایی دارد.

رونمایی ازمحصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی+عکس

رونمایی ازمحصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی+عکس

وی با اشاره به اهمیت محصولات رونمایی شده گفت: تولیدات مزبور در مقابله با تهدیدات شامل سلاح هایی با کاربرد در حوزه های زمینی، هوایی و دریایی سطح اثر بخشی عملیات رزمی نیروها را ارتقاء داده و تسریع کننده فعالیت های بازدارنده می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جوان ایرانی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    7 0
    جای نمایشگاه دست بچه های مرزبانی باشه
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 1
    تولید انبوه نشه ، بدرد نمیخوره
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 3
    زمان تولید برنو گذشته است. باید اسلحه لیزی و مغناطیسی ساخت. بیکارهای مرکز تحقیقات ارتش و سپاه را دور بریزید. تولید اسلحه لیزی و مغناطیسی را بشرکت ها خصوصی بدهد. از اول هم پولی پرداخت نشود. بعد از تولید دانش هن را برای تولید انبوه خریداری نمائید
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      4 0
      چی میگی برا خودت. برنو کدومه. اون کپی تیربار گاتلینگ هست با نواخت 4500 گلوله در دقیقه یعنی 70 تیر در ثانیه (عکس سوم). ضمنا کدوم ارتش تو دنیا تفنگ لیزری داده دست سربازش که ما دومیش باشیم؟ تفنگ لیزری کشنده باید چندهزاروات قدرت داشته باشه که اولا تفنگ رو حجیم می کنه و ثانیا برقش رو با چی باید تامین کرد؟
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    4 0
    واقعا آدم افتخار میکنه و لذت میبره ، ماشاءالله ، و خدا قوت . امیدواریم شاهد دستاوردهای بزرگ و مهم دیگر نیز باشیم ،
  • آرش کمانگیر IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    به نام خدا . سلام . چرا هیچ اشاره ای به نوع تسلیحات نشده است ؟ البته کسانی که با سلاح آشنائی مختصری داشته باشند میتوانند توپ 20 میلیمتری اورلیکن و تیربار گتلینگ 6 لوله و بمبهای هدایت شونده دور ایستا را تشخیص دهند اما اصلح است که خود وزارت دفاع به معرفی مختصر اینگونه تولیداتش بپردازد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس