مصداق دیگر تجدّد بن‌سلمان؛ تخلیه بار مشروبات الکلی در ریاض +فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی منتشر کرده‌اند که در آن یک خودرو در حال تخلیه علنی مشروبات الکلی در ریاض است.

به گزارش مشرق، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد یک خودرو در حال تخلیه بار مشروبات الکلی در ریاض و در ملأ عام است.

وب‌سایت «العهد» ضمن اعلام اینکه این مشروبات تولید هلند است، افزود، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی به شیوه خود تلاش می‌کند تا چهره شبه جزیره عربستان را مخدوش و آن را خالی از ارزش‌های تاریخی و اسلامی کند.

در ادامه این گزارش آمده، فعالان اینترنتی نارضایتی خود را از این موضوع ابراز کرده و اجازه ورود علنی این محموله در مغایرت با اصول اسلامی را محکوم کردند.

یک سند لو رفته، طرح‌های مشکوک محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان سعودی را فاش کرد. بر اساس این سند، بن سلمان در تلاش است که در چشم انداز ۲۰۳۰،  برای سکولاریزه کردن جامعه سنتی عربستان و تغییر تدریجی هویت این کشور تمام تلاش خود را به کار گیرد.

پایگاه خبری افشاگر «سعودی لیکس» گزارش داد، این سند نشان می دهد که محمد بن سلمان در جلسه با هیأت دولت سعودی، به وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد این کشور دستور داده است تا برنامه‌هایی را در راستای آنچه «تساهل فکری» در عربستان نامیده می شود، تدوین کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • نیما IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    10 1
    قرار بود ۲۰۳۰ درس شهید محمد حسین فهمیداز ایران حدف کنه وایران اندلس کنه ولی حالا مثل اینکه ایران قرار نیست اندلس بشه عربستان قرار اندلس بشه
    • محمد IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      1 0
      نوبت ایران هم میرسه صبر کن...فعلا خاستگاه اسلام را هدف گرفتن بعد به تبع اون نوبت بقیه کشورهای مسلمان هم میرسه که البته خیلی وقت پیش شروع شده...
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    شما چرا زوم کردید رو عربستان . آمریکا ، روسیه ، چین ، استرالیا و تو راس فرانسه و ایتالیا بزرگترین تولیدکنندگان شراب هستند . بعد الان عربستان میگید نباید شراب بخوره. ؟ چرا باید همه به بهشت برن ؟ بعد هم مردم عربستان اون دسته ای که اعتقاد دارند نمی خورند . عربستان تو سند ۲۰۳۰ قراره یکی از چیز هابی که جایگزین نفت بشه ، توریست هست . عربستان تا پیش از این فقط یه توریست مذهبی اتکا میکرد حالا قصد داره از سرتاسر دنیا بیاره ‌‌. بر فرض یک توریست از برزیل میاد خب اینارو هم احتمالا میخواد ، محیط باید بین المللی باشه .
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      1 0
      مرگ بخورن ادعای مسلمانی دارن و زادگاه پیامبر است مثلا
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    همان علایم ظهور است که در حدیث داریم بعد از حاکمی به نام عبدالله در حجاز
  • سید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 0
    شیعه سیره اهل بیت را الگوی خود قرار می دهد و وهابی سیره خلفای اموی را ! البته منظور از شیعه همان پیروان راستین اهل بیت سلام اللّه علیهم است نه افراد بی دین و بی رگ و ریشه لامذهب که در جغرافیای شیعه می زیند!!!
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 0
    لا اله الا الله ،يا محمد بن سلمان ،كفرت بل الله،يا محمد بن سلمان احترم الأرض بيت الله ،يا محمد بن سلمان احترم نبي الله،يا محمد بن سلمان تكون عاقبتك مثل شاه ايران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس