کد خبر 1347148
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
فیلم/ بدشانسی مهدی طارمی برای گلزنی

گلزنی و پاس گل مهدی طارمی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون تمجید رسانه‌های پرتغالی از مهاجم ایران را در پی داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال با نتیجه ۲ بر ۱ برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت، سهم بسزایی در این پیروزی با گلزنی و پاس گل خود داشت.

طارمی ابتدا در دقیقه ۵۹ با ضربه پنالتی، بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۶۴ به شکل زیبایی پاس گل دوم تیمش را به «اوانیسلون» داد تا پورتو در زمین حریف به یک برد ارزشمند برسد.

واکنش رسانه‌ها به برد پورتو با درخشش طارمی +عکس

مهاجم تیم ملی ایران در تمام دیدارهای اخیر پورتو یا گل زده و یا پاس گل داده است و با درخشش مقابل اسپورتینگ، به روند درخشش خود ادامه داد تا همچنان در کانون توجه رسانه‌های پرتغالی باشد.

سایت observador بعد از این مسابقه، از مهدی طارمی به عنوان نمایشنامه نویسی یاد کرد که برای تغییر متن به دنیا آمده است. این سایت با اشاره به تقابل پورتو و اسپورتینگ، طارمی را نقطه تفاوت دو تیم برای کسب پیروزی دانست.

سایت expresso هم به تاثیر طارمی در بازی مقابل اسپورتینگ پرداخت و از تیتر «پاشنه طارمی» برای مطلب خود استفاده کرد. اشاره این سایت به پاس گل بسیار زیبای طارمی است که با پاشنه پا برای اوانیسلون ساخته و پرداخته کرد.

واکنش رسانه‌ها به برد پورتو با درخشش طارمی +عکس

در بخشی از مطلب این رسانه پرتغالی آمده است: «بازیکن ایرانی که از تکرار پاس‌های درخشان خسته نمی‌شود (آن پاس گل در بازی با لاتزیو را یادتان هست؟) همانطور که دیدیم در این مسابقه هم با یک حرکت پاشنه به عقب این کار را انجام داد، انگار ۳۰ چشم در سر دارد.»

روزنامه «رکورد» با بیان اینکه مهدی طارمی بهترین بازیکن اژدها (پورتو) در این مسابقه بوده، از تیتر «طارمی موشک پرتاب کرد» استفاده کرده است. این روزنامه همچنین صفحه نخست خود را به عکسی از شادی گل طارمی اختصاص داده و به گزارش مسابقه پرداخته است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    21 5
    ایرانی تخصصش موشکه موشک ایرانی یعنی دست برتر
  • سعید رضایی 28 IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    3 13
    کریم انصاری فرد و محمد قاضی و سردار آزمون و کاوه رضایی و محسن مسلمان از طارمی بهترند/ اشکان دژاگه و گوچی هم بهترند
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      15 2
      توچرامیسوزی؟!!
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      7 2
      تو هم بهتری نگران نباش
    • ایزا IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      1 2
      ساقی رو عوض کن داداش!
  • DE ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    7 0
    طارمی موشک پرتاب کرد یک طعنه ی جالب و البته واقعی است چون خیلی از مردم اروپا از ساخت و پرتاب موشک‌های ساخت خود ایران هم تعجب می‌کنند هم یک رضایت قلبی دارن و همیشه با یک لبخند رضایت در موردش صحبت می‌کنند.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    5 3
    فهمیدیم شما فارس ها نخبه هستید!
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      3 0
      جملات یک بیمار . طارمی ایرانی است .
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      4 0
      بله ما ایرانیا اینیم دیگه
    • DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      5 1
      همینکه فقط فارسی مینویسی کافی است که نشون بده فرهنگ زیبای فارسی تا کجاتون رخنه کرده و تا ته توی خونتون رفته. ناراضی هستی برو یک هورمون اروپایی تزریق کن شاید رنگ موهات زرد بشه بشی نژاد برتر که البته در اوکراین شش میلیون مو زرد و طلایی در حال فرارن.
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      6 0
      آلبانی خوش میگذره خوش باش برای خودت زندگیت لجنیت ادامه بده
    • CA ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      6 0
      تو چرا میسوزی ، استعداد مهدی طارمی توسط علی دایی معرفی شد و در ضمن مشرق نبایستی اجازه انتشار نوشته های تحریک نژادی را بدهد. مهدی طارمی و تمامی استعدادها ایرانی هستند. استعداد مهدی طارمی همراه با تمامی استعدادهای دیگر ایرانی رشد کرده و شکوفا شده و همچنان دارد بهتر میشود. علت فرهنگ غالب در ایران هست که تفاوت های نژادی هر چند کم باعث شده نقطه قوت در ایران گردد و این یعنی هم افزایی فرهنگی جهت شکوفایی استعدادهای یک ملت.
    • DE ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      دقت کردید به جمله " شما فارس ها " نشون میده طرف فارس نیست ، فقط موندم چطور فارسی نوشته !! نتیجه می گیریم طرف تو آلبانیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس