کد خبر 1346947
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
پرسپولیس مجوز ثبت قرارداد بازیکن ازبک را دارد

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد: پرسپولیس مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکن ازبکستانی خود ندارد.

به گزارش مشرق، جمشید نورشرق درباره اعتراض باشگاه پدیده مشهد به اینکه چرا پرسپولیس با وجود بدهی به این باشگاه پنجره نقل و انتقالاتش باز است و توانسته یک مهاجم ازبکستانی جذب کند اظهار داشت: همان طور که مستحضر هستید سازمان لیگ فوتبال دستورالعملی درباره نحوه جذب بازیکنان خارجی در ابتدای فصل صادر و ابلاغ کرد، یکی از شروط اصلی جذب بازیکن خارجی نداشتن بدهی قطعی به بازیکنان و مربیان خارجی است. بدهی‌ای که با احکام قطعی فیفا تعیین شده باشد. پرسپولیس فاقد بدهی خارجی است، بنابراین مجوز لازم برای جذب بازیکن خارجی خود (شیرزود تمیروف) را دارد. این مسأله به مدیرعامل باشگاه پدیده هم اعلام شده است و باشگاه پرسپولیس می‌تواند قرارداد این بازیکن ازبک خود را ثبت کند.

وی افزود: اگر پرسپولیس در صدد جذب بازیکن داخلی باشد قطعا بدهی‌های داخلی مدنظر قرار می‌گیرد، اما این مسأله ارتباطی با جذب بازیکنان خارجی نخواهد داشت.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا باشگاه پدیده نتوانسته قرارداد بازیکنان خارجی‌اش را ثبت کند، عنوان کرد: به دلیل همان دستورالعملی که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم و اینکه باشگاه پدیده بدهی خارجی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 0
    پنجره یا باز است یا بسته، پنجره خارجی بسته است معنی ندارم، مگر ادبیاتی برای فرار از قانون. مطابق معمول خجالت نکشید، کاری که دوست دارید بکنید، ربطی با پنجره داخلی و خارجی ندارد، همان طور که داخلی ثبت کردید.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 0
    اگه پنجره داخلی بسته چجوری با گوهری ثبت کردین؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس