کد خبر 1346855
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
مهدی گفت رعایت می‌کنم/ دنبال نتیجه بودن بیرون از زمین قشنگ نیست

معاون باشگاه استقلال گفت: از وقتی استقلال صدرنشین شده شدت هجمه‌های عجیب علیه این تیم هم اوج گرفته است.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص اعتراض این باشگاه به ساعات برگزاری بازی‌ها گفت: برنامه‌ریزی لیگ باید به گونه‌ای باشد که عدالت برای همه تیم‌ها برقرار باشد. من سال‌ها این کار را در سازمان لیگ انجام دادم و به تمام این مسائل اشراف دارم و برنامه‌ریزی طوری بود که استقلال و پرسپولیس به طور مساوات قبل و بعد از هم بازی کنند. این عرف در فوتبال ما تبدیل به یک سنت درست شده و باید انجام شود. اما امسال از ۱۵ هفته نیم فصل اول یک هفته که دربی بوده و از ۱۴ هفته باقی مانده ۱۰ بازی استقلال اول بازی کرده و ۴ بازی پرسپولیس. ما همان زمان شفاهی اعتراضمان را به آقای مهدی ارائه دادیم و ایشان گفتند در نیم فصل دوم رعایت می‌کنم. حالا نه تنها این مورد را رعایت نکرده، بلکه در هفته بیستم حتی بازی تهران استقلال را قبل از بازی شهرستان پرسپولیس قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

مهدی: هیچ وعده‌ای به مسئولان استقلال نداده‌ام

وی اضافه کرد: گمان من این بود که ایشان اشتباه کرده باشند و باید این را تغییر می‌دادند که تا به حال تغییر نداده بودند. تا به حال این اتفاق نیفتاده زمانی که هوا خوب بوده بازی‌های شهرستان بعد از بازی‌های تهران برگزار شود.

معاون باشگاه استقلال تصریح کرد: ما درخواست دادیم تا عدالت برقرار شود. به خصوص الان که حساسیت‌های جدولی هم بالاست و درخواست ما بر همین منوال بوده است و دوستان هم قول داده بودند رعایت کنند.

فتاحی در خصوص اعتراض به بازیکنان خارجی استقلال گفت: متاسفانه چند هفته است که قبل از هر بازی ما یک حاشیه برای تیم ما درست می‌شود این هفته هم به بازیکنان خارجی ما گیر داده‌اند. در حالی که دو بازیکن خارجی و مربی خارجی ما ویزای کار داشتند و هیچ مشکلی برای بازی کردن نداشتند. بعضی بازیکنان که بیشتر از یک سال در ایران هستند دفترچه کار دارند و دیگران ویزای کار دارند. این کارها قشنگ نیست که همه‌اش بخواهیم بیرون از زمین دنبال گرفتن نتیجه باشیم.

وی افزود: وارد شدن این هجمه‌ها تا حدودی طبیعی است اما نمی‌دانم چرا در مورد استقلال خیلی بیشتر شده.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام دوچرخه پیشه گاوداري برنگ‌ نیسان آبی IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 1
    بله تا وقتی شما تو فدراسیون مسیول بودین همه چیز اوکی بود ولی الان که به تیم کیسه اومدین تمام برنامه های لیگ بر علیه کیسه ست .شما که قرار نیست رنگ قهرمانی رو ببینید دیگه چرا حرص می‌خورید.پلی آف هم بد نیست مثل همیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس