کد خبر 1346748
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
باشگاه استقلال: آقای مهدی! به وعده‌ات عمل کن!

باشگاه استقلال مدعی شد که مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفته بود بازی‌های استقلال در نیم فصل دوم بعد از مسابقات پرسپولیس برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، رسانه رسمی باشگاه استقلال با اشاره درخواست چند روز پیش خود از سازمان لیگ نوشت: ‌«باشگاه استقلال ۱۱ روز قبل، از سازمان لیگ خواسته بود که عدالت را در تقدم و تأخر مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس رعایت کند.

بیشتر بخوانید:

اصرار عجیب مجیدی قهرمانی را بر باد می‌دهد؟

تیم استقلال ۱۰ بازی از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌های مختلف با مسئولان باشگاه استقلال تأکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا و مسابقات این تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود، اما اکنون شاهد هستیم که در هفته پیش‌رو، مسابقه استقلال با گل‌گهر زودتر از بازی صنعت‌نفت‌ آبادان با پرسپولیس انجام می‌شود و این برخلاف وعده‌ای است که سازمان لیگ داده بود.

این درخواست قانونی باشگاه استقلال موضوعی نیست که بخواهند آن را به بحث‌های هواداری ارتباط بدهند. با اجرای همین موارد ساده می‌توان نشان داد که نگاه برنامه‌ریزان رنگی نیست و دنبال مناسباتی غیر از قانون و عدالت برای اجرای مسابقات نیستند. باشگاه استقلال در این مورد همچنان منتظر عمل کردن سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات به وعده‌هایش است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    5 2
    کیسه کشا ترسیدن مثل چی ... به خدا که اگر قهرمان بشن امثال ...قهرمانی لیاقت می خواد ....
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    3 2
    کیسه کشا ترسیدن .... از هفته گذشته تو حاشیه افتادن ...اول نساجی بعدش گل گهر ...شک نکنید تا قبل از دربی کیسا کشا دوباره افتخار دیدار با صدر نشین رو خواهند داشت مثل 5 سال گذشته ....
  • مختار IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 2
    آب رفته تو لونه کیسه!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 2
    آقا بسه دیگه اینهمه نق نق کردن و غر زدن بیجا . دستی دستی دارین تیمو میبرین تو حاشیه خبر مرگتون دهنتون رو ببندین و بذارین تیم تمرکزش به بازی های مهم باقیمانده باشه
  • احمد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 2
    ابر و باد ومه و خورشید و فلک در کارند تا پرسپولیس رو قهرمان کنن.بنظرم خود اجر لو رو هم بفرستن سربازی تا کار یکسرع بشه
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 1
    چرا وقتی جوری برنامه ریزی کردند که رفت بیشتر توی شهرستان بودید و برگشت بیشتر تو تهران چرا اعتراض نکردید؟ شهرستان بازیها ۱۷ ساعت هست، برای همین زودتر بازی کردید و برگشت بیشتر تو تهرانید براهمین بازیا تون بعد از پرسپولیس می‌شه این دلیلش اینه که توی تهران بازیها ساعت ۳۰ و ۱۹ هست برای بحث تبلیغات دور زمین الان این تقصیر کیه؟!
  • یاسر IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    این اقا زمانی که سازمان لیگ بود تو فیفادی هم برا پرسپولیس بازی میذاشت الان طلبکاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس