کد خبر 1346713
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
روسیه: عملیات نظامی ما در اوکراین ادامه دارد

رییس هیئت روسیه در مذاکرات امنیتی و کنترل تسلیحات در وین گفت که عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین ادامه دارد و تحریم‌ها ما را از ادامه این عملیات باز نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «کنستانتین گاوریلوف» رییس هیئت روسیه در مذاکرات امنیتی و کنترل تسلیحات در وین به شبکه خبری «روسیه ۲۴» گفت که روسیه تحت تحریم و تهدید قرار نخواهد گرفت و به عملیات خود در اوکراین ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

بررسی روند اجرای توافق‌های اوپک پلاس

وی افزود: «در جریان نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) در وین، من باید روشن می‌کردم که عملیات نظامی ویژه در اوکراین با هدف جلوگیری از نابودی غیرنظامیان در دونباس است».

رییس هیئت روسیه در مذاکرات امنیتی و کنترل تسلیحات در وین گفت: «هدف از اجرای عملیات ما جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم است... ما به تفصیل توضیح دادیم که اوضاع چگونه پیش می‌رود. ما به همگان اعلام کرده‌ایم که قصد نداریم مورد تحریم و تهدید قرار بگیریم».

گاوریلوف تأکید کرد که «ما قطعا به عملیات ویژه خودمان برای خلع سلاح در اوکراین ادامه خواهیم داد.».

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هم روز سه‌شنبه در سخنانی اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور به عملیات نظامی ویژه در خاک اوکراین تا دستیابی به اهداف خود ادامه خواهند داد و وظیفه اصلی محافظت از روسیه در برابر تهدید نظامی خارجی از سوی کشورهای غربی است

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 0
    جهنم آتش افروزی در اروپا روشن شد خاموش شدن آن به این زودیها میسر نخواهد اروپا و آمریکا هم پوشالی تر از این روسیه هستند آن چه باقی خواهد ماند خسارات این جنگ است که زلنسکی دیوانه کشوررش را پیشمرگ غرب کرد. به این دلخوشی که عضو اتحادیه اروپا شود . که مثلا چی ؟
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 0
    تعجب می کنم وقتی خود مردم اوکراین دوست دارند برده جنسی کشورهای غربی بشوند، دیگه چه نیازی به این همه درگیری و خونریزی هستش. بروید گوگل کنید و ببینید که تعداد بازیگران فیلم های جنسی اوکراینی طی چند سال اخیر که به سمت غربگرایی پیش رفتند، چقدر افزایش داشته.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    روسها فقط دارند مرتب نیرو در گوستومل وارد می کنند تا حمله را به کیف نهایی کنند روسها قصد وارد نمودن 60 هزار نیرو در حومه کیف را دارند طی روزهای آینده نبرد بزرگ جهت ورود به کیف شروع خواهد شد که یکی از علتهای کند شدن پیشروی ها نابود شدن پلهای اصلی پایتخت است وگرنه مانع انسانی وجود ندارد
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    روسها اوکراین را به فدراسیون تبدیل نمی کردند اگر اوکراینی ها تضمین می دادند از خاک این کشور جنگی آغاز نمی شود ولی مقامات اوکراین قبول نمی کنند طرح صلح با روسیه امضا کنند کار اوکراین تمام است
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    روسیه دنبال یک انتخابات سراسری بدون تغلب در این کشور است روسیه دنبال برپایی دولت مردمی با رای ملت و برپایی فدراسیون سه تیکه شرقی و غربی و مرکزی در این کشور می باشد چون بیش از 50 درصد اوکراین را روس زبان ها تشکیل می دهند احتمالا روسیه اوکراین را تبدیل به یک جمهوری فدرال مثل خودش و امریکا خواهد کرد تا خطر به قدرت رسیدن یک دیکتاتور در اینده در این کشور را از بین ببرد مطمئن هم باشید دونتسک و لوهانسک را هم بصورت دو جمهوری در چارچوب فدراسیون اوکراین حفظ خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس