کد خبر 1346618
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
اوکراین

آژانس پناهندگان سازمان ملل اعلام کرده است که، نزدیک به ۶۸۰ هزار نفر از زمان تهاجم نظامی روسیه به اوکراین از این کشور خارج شدند.

به گزارش مشرق، طبق گزارش گاردین، فیلیپ گراندی با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود با اشاره به تعداد افرادی که موفق به خروج از اوکراین شده اند، نوشت: تعداد افرادی که از اوکراین به کشورهای همسایه گریختند به ۶۷۷۰۰۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نورافکن بزرگی که جنگ اوکراین روشن کرد!

ورزش جدا از سیاست است یا جزو آن؟

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل افزود: آژانس‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد و شرکای غیردولتی آن‌ها برای حمایت از افراد آسیب‌دیده در داخل اوکراین و پناهندگان اوکراینی در منطقه، درخواستی از کمک‌کنندگان به مبلغ ۱.۷ میلیارد دلار ارائه کرده‌اند.

ببینید:

فیلم/ ریشه‌های اصلی شکل‌گیری بحران اوکراین

فیلم/ تاسیسات تلویزیون اوکراین هدف قرار گرفت

وی همچنین پیش بینی کرده است که، بیش از چهار میلیون پناهنده اوکراینی ممکن است در نهایت به حمایت و کمک در کشورهای همسایه نیاز داشته باشند.

گفتنی است، بیش از نیمی از افرادی که از اوکراین فرار کرده‌اند به لهستان رفته‌اند و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل روز سه‌شنبه اعلام کرد که ۳۷۷ هزار ۴۰۰ نفر این کار را انجام داده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 7
    لعنت به کشور اسمشو نبر که ناجوانمردانه داره تجاوز و بمباران میکنه مرگ بر اسمشو نبر مرگ بر اسمشو نبر
    • علی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      1 0
      چه اسمش رو ببری چه نبری دنیای واقعیت کار خودش رو میکنه . اونهایی که اسمش رو ببر مثل آمریکا و انگلیس چه گلی به سر جهان زدند. فقط در این دنیا باید قوی باشی و طرفدار حق و مظلوم تا خدا هم به عملکردت برکت بده .
  • محمد رضا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    خدا میدانه که این عکس واقعی است و از اوکراین هست یا نه فقط برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است اخیراً از اوکراین فیلمی پخش شد که دهها جنازه روی زمین قرار داشت و خبر نگار داشت گزارش میداد که یکی از جنازه ها شروع کرد به خاریدن بدنش که سریع یه نفر رفت روش رو پوشوند و دیگه به اصطلاح جنازه تکون نخورد. زنده باد مردم ایران و ایرانی که وقتی کشورش مورد تهاجم قرار گرفت زن و مرد استادن و مقاومت کردن و کمر جهان رو شکستن(شروع افول ابر قدرتی آمریکا فقط و فقط تقابل با ایران بود)
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 2
      واقعا جای تاسف داره با این نظری که نوشتی! خجالت آور که داری از پوتین روسیه با این نوشتارت حمایت میکنی. شماهایی که خودتونو به خواب زدین رو نمیشه بیدار کرد
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 1
      احتمالا اون فیلم مربوط به جایی و سالی دیگه از اروپا و انتشار دهندش هم تسنیم، فارس یا کیهان بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس