توقیف ۱۳ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در کوه های هشتبندی هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۱۳ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در ارتفاعات و کوه های مشرف به بخش توکهور و هشتبندی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۱۳ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق که به منظور شناسایی نشدن، در قالب یک کاروان و به صورت پنهانی در مسیرهای فرعی و ارتفاعات مشرف به بخش توکهور و هشتبندی تردد می کردند، خبر داد.  

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در ادامه روند پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان هرمزگان، مأموران انتظامی به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب، ضمن اجرای کمین توسط یگان های عملیاتی در مسیر تردد قاچاقچیان، این خودروها را حین تردد شناسایی و توقیف نموده اند.  

وی در ادامه افزود: از خودروهای مذکور، بیش از ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام دستگیری ۲ نفر در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود برای حفاظت از منابع ملی، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه توسط قاچاقچیان سوخت را نخواهند داد و مجازات مرتکبین چنین جرایمی قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    نظارت بر کارمند دولتی دانشگاهها لطفا
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    مزاحمت در همین ساعت دیروز و دیشب نیز بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس