کد خبر 1346322
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیران، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است.

وی افزود: البته برابر گزارش‌ها، ترافیک در دو محور آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و آزادراه تهران - کرج - قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرویلا نیز روان اما پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محورهای دهگلان - حسین آباد و ریگان - ایرانشهر دو محور مسدود شریانی هستند و محورهای گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند نیز جزو دیگر محورهایی هستند که به دلیل انسداد فصلی تردد از آنها فعلاً انجام نمی‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که شرایط جوی در آسمان تمامی جاده‌های کشور آرام بوده و هیچ مداخله جوی در محورهای مواصلاتی گزارش نشده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    ترافیک همه جا روان است جز مشهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس